کد خبر 1483321
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
لایحه برنامه هفتم توسعه خرداد به مجلس ارائه می‌شود

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است لایحه برنامه هفتم توسعه خرداد ماه به مجلس ارائه شود و ما به سرعت جلسات کمیسیون تلفیق را تشکیل می‌دهیم.

به گزارش مشرق،علی اصغر باقرزاده ، درباره زمان ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس، اظهار داشت: ما منتظریم دولت لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

وی بیان کرد: قانون برنامه ششم توسعه دو بار تمدید شده است و دولت باید زودتر لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تحقق شعار سال، مهار تورم، رشد تولید و رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی باید یک قانون پنج ساله دقیق و کارشناسی شده داشته باشیم و این موضوعات باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد.

باقرزاده ادامه داد: آن طور که ما شنیدیم، لایحه برنامه هفتم توسعه قرار است خرداد ماه به مجلس ارائه شود. البته مجلس به سرعت جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه را تشکیل خواهد داد تا این لایحه سر موعد بررسی، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شود.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس منتظر ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی دولت است و به محض اینکه این لایحه به مجلس ارائه شود، کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تشکیل جلسه خواهد داد. در زمان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ هم همین اتفاق افتاد و تا دولت لایحه بودجه را به مجلس ارائه کرد، جلسات کمیسیون تلفیق بودجه تشکیل شد و به موقع بودجه را بررسی و تصویب کردیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    برنامه های قبلی سرانجامی داشته که برنامه جدید تصویب می کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس