امیر آشتیانی: ایران همواره برای صلح و ثبات در منطقه تلاش می‌کند

وزیر دفاع با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور تأثیرگذار در معادلات منطقه، همواره برای صلح و ثبات و امنیت در منطقه تلاش خود را به کار بسته است، گفت: اقدام عملی حضور ایران در نشست ۴جانبه مسکو، مصداق عینی این موضوع است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگوهای جداگانه با وزرای دفاع روسیه، ترکیه و سوریه تأکید کرد: تلاش ما ‌و روسیه برای عادی‌سازی روابط ترکیه وسوریه از اهداف این نشست چهار جانبه بود و جمهوری اسلامی ایران اهتمام جدی برای گفت‌وگوی مستقیم بین سوریه و ترکیه به عنوان دو کشور همسایه و تأثیرگذار در منطقه دارد و از تشریک مساعی دو کشور حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور تأثیرگذار در معادلات منطقه، همواره برای صلح و ثبات و امنیت در منطقه تلاش خود را به کار بسته است، افزود: اقدام عملی حضور ایران در نشست ۴جانبه مسکو، مصداق عینی این موضوع است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان گفت: مبارزه با اشکال مختلف تروریسم خواسته همه ملت‌های منطقه است و این موضوع جز با تشریک‌مساعی و هماهنگی و همراهی کشورهای منطقه حاصل نخواهد شد.

مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه در روز ۲۵ آوریل (پنجم اردیبهشت) سالجاری در مسکو برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    احیای امپراطوری ایران و ساخت بمب اتم ایرانی، تنها راه ایجاد آرامش و صلح در خاورمیانه است.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      0 0
      احمق
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    پس چرا تحریم هستید؟

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس