کد خبر 1484487
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
حمله گازانبری مدودف به زلنسکی؛ «رژیم کی‌یف باید تارومار شود»

معاون شورای امنیت روسیه خواستار ریشه‌کن شدن کامل رژیم کی‌یف و اتخاذ اقدامات تلافی‌جویانه علیه چهره‌ها و مقامات اصلی آن شد.

به گزارش مشرق، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با تاکید بر لزوم ریشه‌کن کردن رژیم کی‌یف، خواستار اعمال اقدامات تلافی‌جویانه علیه مقامات و چهره‌های اصلی اوکراین شد.

اظهارات مدودف پس از آن مطرح شد که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین بر لزوم تحویل سلاح‌های جدید به کی‌یف و نیت اوکراین برای «بازگرداندن شبه‌جزیره کریمه به قلمرو این کشور» تاکید کرد.

مدودف گفت: این حرف‌ها چیست؟ ضدونقیض‌گویی تحت تاثیر مصرف مواد؟ هذیان گفتن ناشی از بلاتکلیفی؟ فشار بر حامیان (رژیم کی‌یف)؟ پافشاری جمعی بر توهم؟ بدون شک، ملغمه‌ای از تمام اینهاست.

وی در ادامه، نوشت: پاسخ درست به این هذیان‌گویی‌ها باید چنین باشد؛ «نابودی جمعی تمام پرسنل و تجهیزات نظامی دخیل در ضدحملات رژیم نئونازی و تحمیل شکست نظامی حداکثری به نیروهای اوکراین. تارومار کردن تمام و کمال دشمن و سرنگونی نهایی رژیم نئونازی کی‌یف و خلع سلاح کامل آن در سراسر قلمرو اوکراین. اقدامات تلافی‌جویانه علیه چهره‌های اصلی رژیم نئونازی بدون کوچک‌ترین توجه به موقعیت سکونت آنها و محدودیت زمانی.

زلنسکی پیش‌تر گفته بود: ضدحملات اوکراین در راه است. من به موفقیت این عملیات‌ها اطمینان دارم و شبه‌جزیره کریمه به اوکراین برگردانده خواهد شد. اما برای موفقیت این عملیات‌ها، به تسلیحات نظامی بیشتری نیاز داریم.

به گفته زلنسکی «انگیزه نیروهای ارتش روسیه روزانه کاهش می‌یابد؛ اگر آنها عقب‌نشینی کنند، هم باید از ما بترسند و هم از خودشان.این جنگ احتمالاً سال‌ها و شاید ده‌ها سال طول بکشد.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    7 0
    فقط حرافی بلده
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    6 0
    برو گمشو
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 1
    روسها باید قبل ضدحمله اوکراین باید از محور خارکیف راه اهن بولتاوا به خارکف را مسدود نمایند تا محور جنوبی امن شود و اوکراین نتواند ضد حمله انجام دهد
  • علی‌ IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    5 0
    کاش شماره ی اینو داشتم ساقی‌اش رو بهم معرفی کنه. الدنگ اگر بنا به سرنگونی نظام کیف بود همون روزای اول که اوکراین در اوج ضعف بود باید انجامش می‌دادی.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 1
    روسیه برای نبرد سال آینده و نابودی ذخایر موشکی اوکراین به 25000 پهباد شاهد نیاز دارد خود ایران هم باید برای خودش 50 هزار عدد باید ذخیره نماید ناتو تنها زبان زور را می فهمد
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    روسیه باید تکلیف شرق رود دنیپر را با اعلام بسیج 300 هزار نفری دیگری باید حل و فصل نماید قبل از پایان تابستان گروه 300 هزار نفری سال پیش از محور خارکف و گروه 300 هزار نفری جدید از محور چرنیهوف و شمال کیف
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    چین در هر صورت تحریم خواهد شد چه با تسلیح اوکراین چه با حمله به تایوان اما تحریم به خاطر اوکراین بهتر از تحریم بخاطر تایوان است چون جنگ با تایوان جنگ در خانه برای چینی ها محسوب می شود پس بهتر است چین روسیه را تسلیح نماید و جنگ نیابتی به سبک ایرانی ها انجام دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس