کد خبر 1484492
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
افزایش خودکشی در صفوف ارتش صهیونیست؛ خودکشی سه نظامی دیگر

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به افزایش میزان خودکشی در میان سربازان ارتش اشغالگر، از ثبت سه مورد خودکشی جدید طی یک ماه اخیر خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان صهیونیست در طول خدمت سربازی در سال گذشته، ازثبت سه مورد در یک ماه اخیر خبر دادند.

افزایش چشمگیر آمار خودکشی در میان سربازان رژیم صهیونیستی و شیوع اختلال روانی در میان آن‌ها، نگرانی تل‌آویو را برانگیخته است.

به اعلام شبکه «کان ۱۱»، سه نظامی صهیونیست طی یک ماه اخیر خودکشی کرده‌اند و دو تن از آن‌ها در هفته پیش با خودزنی، جانشان را از دست داده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، یک نظامی زن صهیونیست، پنجشنبه پیش و یک نظامی مرد در اوایل هفته گذشته به دلایلی نامعلوم اقدام به خودکشی کرده‌اند و پیش از آن‌ها، در ماه جاری میلادی، یک نظامی مرد دیگر، این‌چنین به زندگی خود خاتمه داده است.

بنا بر این گزارش، به همین دلیل رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دستوراتی را برای برنامه‌ریزی و تمهید به منظور جلوگیری یا محدود کردن این پدیده میان نظامیان صادر کرده است.

وبگاه «عرب ۴۸» با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت: این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی، اغلب از انتشار اخبار مربوط به خودکشی نظامیان صهیونیست در هنگام خدمت خودداری می‌کند. زیرا بر این باور است که انتشار چنین اطلاعاتی موجب تشویق نظامیان برای خودکشی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «هرتسی هلیفی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در مراسم یادبود نظامیان کشته‌شده صهیونیست، برای نخستین‌بار به پدیده «قربانیان خودکشی» در ارتش رژیم صهیونیستی اذعان و از آن‌ها یاد کرد.

به اعلام روزنامه «یدیعوت آحارانوت» در سال ۲۰۲۲، ۱۴ نظامی اسرائیلی در طول خدمت نظامی، اقدام به خودکشی کرده‌اند و این تعداد طی پنج سال پیش، بی‌سابقه بود.

بر اساس این گزارش، اکثر نظامیانی که خودکشی کرده‌اند از نظامیان مرد بوده و هیچ نامه یا پیامی که دلیل خودکشی آن‌ها را نشان دهد، از خود به جای نگذاشته‌اند.

این روزنامه همچنین نوشت که طبق گزارشات ارتش رژیم صهیونیستی طلب معافیت از خدمت نظامی به دلایل وضعیت روحی و روانی افراد نیز افزایش یافته است به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۵ میانگین درخواست معافیت از خدمت به دلیل وضعیت روحی و روانی ۴.۵ درصد بود که در سال ۲۰۲۰ این رقم به ۸.۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    خانه دیگری، مکان آرامش نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس