کد خبر 1484622
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
بازداشت عامل تیراندازی در محمودآباد 

فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشر از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده با اشاره به تلاش‌های مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، افزود: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم در شهرک خانه دریا، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه پس از حضور پلیس در صحنه و اقدامات انجام شده عامل تیراندازی شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد، ادامه داد: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به علت اختلافات شخصی به سمت نگهبانان شهرک خانه دریا تیراندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری کشف شد، تصریح کرد: متهم ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده در پایان با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس