دستگیری مرد همسرکش در تهران/ شناسایی عاملان تیراندازی در فشم

تهران - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ماموران در ۲ ماموریت جداگانه موفق به دستگیری مردی که همسرش را در جنوب تهران به قتل رسانده بود و همچنین عاملان تیراندازی در فشم شدند.

به گزارش مشرق از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، اظهار کرد: ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ مادر یک خانم ۴۰ ساله به نام مهناز، به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس مراجعه کرد و گفت: دخترم از صبح پاسخگوی تماس‌های تلفنی ما نیست و پس از مدتی تلفن همراهش خاموش شده است؛ با تلفن همراه همسرش هم تماس گرفتیم، اما او نیز پاسخگوی تماس‌های ما نبود و تلفن همراه او نیز پس از چندین نوبت عدم پاسخگویی، خاموش شد؛ به در خانه آن‌ها در محدوده میدان رهبر رفتیم، اما باز هم کسی جوابگوی زنگ خانه نبود و تلفن مهناز و همسرش نیز در این زمان خاموش شده بود.

وی افزود: با اعلام این خبر، مأموران کلانتری به خانه محل سکونت مهناز و همسرش مراجعه کرده و وارد خانه شدند که در بازرسی داخل خانه، جسد مهناز در داخل اتاق پذیرایی و در حالی که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همین موضوع کافی بود تا حادثه به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شود که کارآگاهان این اداره در محل حاضر و در تحقیقات از همسایگان متوجه شدند، مهناز و همسرش به نام مهران (۴۵ ساله) در ساعت ۹ همان روز، درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند به طوری که صدای درگیری و مشاجره لفظی آن‌ها به وضوح توسط همسایگان شنیده شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اظهارات همسایگان، بررسی انگیزه ارتکاب جنایت با موضوع اختلاف و درگیری فی مابین زن و شوهر مورد بررسی کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و اعضای خانواده مهناز نیز سابقه درگیری و نزاع میان مهناز و همسرش را تأیید کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی بررسی فرضیه وقوع قتل خانوادگی و ارتکاب جنایت توسط همسر مهناز در دستور بازپرس ویژه قتل قرار گرفت؛ تیم جنایی در ادامه تحقیقات پی بردند که مهران در ساعت ۱۱ با حالتی پریشان و مضطرب از خانه خارج شده است و پس از آن کسی او را ندیده است.

وی افزود: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی پی بردند، متهم پس از ارتکاب جنایت به شمال تهران رفته و در آنجا قصد داشته خودکشی کند که توسط مردم نجات پیدا کرده اما زخمی شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی راهی بیمارستان مورد نظر شدند و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم را دستگیر کردند که متهم نیز در تحقیقات ابتدایی صراحتا به جرم خود مبنی بر قتل همسرش اعتراف کرد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی متهم به کارآگاهان گفت: از قبل با همسر اختلاف داشتیم که روز حادثه پدرم قصد داشت به منزل ما بیاید که همسرم مخالفت کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم و از منزل خارج شدم در ادامه نیز قصد خودکشی داشتم که توسط مردم به بیمارستان منتقل شدم.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: حال عمومی متهم در بیمارستان موردنظر مساعد گزارش شده است و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

دستگیری عاملان تیراندازی در فشم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: بامداد روز گذشته خبری منبی بر درگیری هشت نفر در محله فشم تهران و تخریب هشت دستگاه خودرو دریافت و بررسی های اولیه نشان از این داشت، ۲ نفر از این افراد با استفاده از سلاح شکاری مردم را مورد جراحت قرار داده بودند و از محل متواری شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری فشم این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد را شناسایی و با هماهنگی های قضائی، ۲ نفر که در این محله اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو ها اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: این متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و پرونده و متهمان به مرجع قضایی ارجاع شدند.

به گفته این مقام پلیسی دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزییات پرونده در دستور کار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 10
    یک روز مشهد یک روز تهران
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    خداوندا خودت حافظ و نگهبان ما باش و قدرت کنترل خشم و غصب را داشته باشیم
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    منم با همین مشکل روبرو هستم.نمیدونم چرا اکثر زنها ازخانواده شوهرشون خوششون نمیاد در صورتی که هیچ دخالتی در زندگیشون ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس