کد خبر 1485257
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
دیدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با نتانیاهو

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بعد از حضور در کنار دیوار بُراق، با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کرد و قرار است در کنست نیز سخنرانی کند.

به گزارش مشرق، «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده، امروز (دوشنبه) با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی دیدار کرد.

مک‌کارتی که روز یکشنبه در رأس هیأتی ۲۰ نفره از قانونگذاران جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکایی به فلسطین اشغالی رفت، ابتدا در قدس اشغالی و دیوار بُراق حضور پیدا کرد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، وی طی یادداشتی در کتاب مهمانان ویژه دیوار بُراق نوشت: «به نمایندگی از کنگره ایالات متحده، اسرائیل یک کشور مبارک است که به دلیل ارزش‌های مشترک ما پیوندی بین آمریکا و اسرائیل هست که هرگز قطع نمی‌شود. من مشتاقانه منتظر ۷۵ سال آینده از رابطه طولانی با اسرائیل هستم که بین ما قوی‌تر خواهد شد».

طبق این گزارش، مک‌کارتی قرار است امروز در جلسه پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نیز سخنرانی کند که بعد از «نیوت گینگریچ» در سال ۱۹۹۸، اولین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا است که در این نهاد صحبت می‌کند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین با اعلام حمایت خود از طرح جنجالی کابینه نتانیاهو برای اعمال تغییرات قضائی گسترده در رژیم صهیونیستی، گفت که پشتیبانی واشنگتن از تل‌آویو تزلزل‌ناپذیر است.

نتانیاهو امروز نیز در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» بار دیگر لفاظی‌های تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران و برنامه هسته‌ای این کشور را مطرح کرد و خواستار استفاده از تهدید نظامی برای مقابله با پیشرفت هسته‌ای ایران شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس