کد خبر 1484899
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
نتانیاهو: به ایران اجازه نمی‌دهیم ما را خفه کند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات ضدایرانی خود، مدعی شد که «کابینه وی به ایران اجازه نخواهد تا اسرائیل را خفه کند.»

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای خود علیه ایران، مدعی شد که کابینه وی به ایران اجازه نخواهد داد تا تهران با آنچه وی «تروریسم» خوانده، تل‌آویو را از اطراف خفه کند.

نتانیاهو در آغاز نشست هفتگی کابینه متزلزش، مدعی شد که این کابینه «با تجاوز ایران، شاخه‌ها و عواملش در منطقه مبارزه خواهد کرد.»

تشدید عملیات‌های مقاومتی در اراضی اشغالی دیگر مساله‌ای بود که نتانیاهو به آن پرداخت و از تشکیل «گارد ملی» برای مقابله به این عملیات‌ها خبر داد و گفت که با افزایش بودجه، شمار نیروهای پلیس برای حفاظت از شهرک‌نشینان و جوامع عرب بهبود پیدا خواهد کرد.

مردم فلسطین در کنار مبارزان مقاومت در هفته‌های اخیر، در سایر میادین و عرصه‌های نبرد با اشغالگران صهیونیست حضور دارند و تنها طی یک هفته اخیر در قدس اشغالی و کرانه‌باختری در مجموع ۱۲۵ عملیات مقاومتی رخ داده است.

نتانیاهو همچنین به تداوم اعتراضات علیه اصلاحات قضایی وی، اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا این مسائل را از طریق مذاکره حل و فصل کنیم. مطمئنم که می‌توانیم به توافق احتمالی برسیم.

ادعای نتانیاهو در حالی مطرح شده که نظامیان صهیونیست اعلام کردند اگر این اصلاحات قضائی به صورت یکجانبه در ارتش اجرا شود باعث فروپاشی یگان‌های ذخیره خواهد شد.

در حال حاضر اختلافات میان نتانیاهو و نظامیان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در کنار برخی وزرا و فرماندهان نیروهای پلیس شدت گرفته است. دیشب نیز هزاران صهیونیست در شهر هرتزلیا در محکومیت کودتای قضائی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند. اعتراضات در اراضی اشغالی، علیه کابینه راست‌گرای افراطی نتانیاهو، وارد هفدهمین هفته شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 0
    بدبخت بیچاره، تو تا خرخره تو چاه مستراح ایرانی ها دفن شدی، بدنت داغه حالیت نیست
  • ح IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 0
    مگه تو قراره اجازه بدی؟؟ مگه دست خودته؟؟
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 0
    جالب بود ما و اسرائیل از کجا به کجا رسیدیم!
  • سید IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 0
    بالاخره با همه سفاهت و بلاهتش درک کرد که دستان پرتوان ایران است که برگلوی صهیونی ها دارد فشار می آورد تا راه تنفسشان را ببندد! البته کمی تا قسمتی دیر !!!!
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      خیلی دیر...دیگه دیره برای توبه صهیون.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 0
    غلط کردی .تو و نوکرهای تورکت
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    ناتوان‌یابوی ابله! مگه ایران منتظر اجازه‌ی توئه که هر وقت اجازه دادی، بیاد و دخلتو بیاره؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس