تلاش ارتش اسرائیل برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی سامانه «گنبد آهنین»

گروه هکری «انانیموس سودان» اعلام کرد که موفق شده است که سیستم هشدار و گنبد آهنین را غیرفعال کند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری فلسطینی سما، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار نتایج تحقیقات ادعایی خود درباره ضعف عملگرد سامانه گنبد آهنین مدعی شد که این سامانه حین حملات موشکی مقاومت دچار یک نقص فنی موقت شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که این نقص فنی منجر به اصابت راکت‌های مقاومت به شهرک «سدیروت» و مجروح شدن چند صهیونیست شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که پس از رفع این نقص در حملات موشکی شبانه مقاومت، ۹۰ درصد از این راکت‌ها را رهگیری کرده است.

عصر سه شنبه شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه واقع در جنوب فلسطین اشغالی در واکنش مقاومت فلسطین به شهادت شیخ خضر عدنان فرمانده اسیر جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی، هدف حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفته است که به دنبال آن، هفت شهرک‌نشین زخمی شدند.

در این حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین که در پی شهادت شیخ «خضر عدنان» در زندان‌های رژیم صهیونیستی انجام گرفته است، شهرک‌های «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» هدف قرار گرفته‌اند.

پس از این حمله خبرنگار نظامی روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت اذعان کرد که عملکرد سامانه پدافند موشکی گنبد آهنین بسیار بد است، چراکه تنها ۲ راکت از ۲۲ راکت شلیک شده از غزه را رهگیری کرد.

در همین راستا، گروه هکری «انانیموس سودان» اعلام کرد که موفق شده است که سیستم هشدار و گنبد آهنین را غیرفعال کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس