کد خبر 1486511
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
استیلی: سازمان لیگ اقتداری ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقتداری در سازمان لیگ نمی‌بینیم و مصوبه‌هایی که کمیته انضباطی و اخلاق می‌دهند یکسان نیست.

به گزارش مشرق، حمید استیلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی اظهار داشت: حاشیه‌های فوتبال خیلی زیاد است و الان خیلی زیاد شده و اگر بخواهیم این حاشیه‌ها را کم کنیم، باید اصل فوتبال را درست کنیم و الان فقط دو سال است بحث فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) مطرح است اما وارد ایران نمی‌شود تا مشکلات داوری حل شود.

وی افزود: ما اقتداری در سازمان لیگ نمی‌بینیم و کمیته انضباطی و اخلاق مصوبه‌هایی که می‌دهند یکسان نیست و مقتدر نبودن سازمان لیگ به تیم ها ضربه می زند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بخت‌های قهرمانی این تیم در این فصل اضافه کرد: شانس پرسپولیس برای قهرمانی زیاد است و قبلا گفتم که سپاهان جلوی ملوان امتیاز از دست می‌دهد و همین اتفاق هم رخ داد. الان هم با اعتماد به نفس می‌گویم پرسپولیس شانس قهرمانی دارد.

وی به تیم امید هم پرداخت و گفت: همه می‌دانند برنامه تیم امید چه مشکلاتی دارد و هیچ تقویمی هم برای این تیم نگذاشتند. زمانی که با تیم امید بودیم متوجه شدیم تیم کره ٤٥ روز در اردو بود و اگر بحث منافع ملی است باید این موضوع را درست کنند. با حبیب کاشانی(مدیر تیم امید) هم صحبت کردم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس