توقف پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول/ در انتظار سرنوشت استقلال؟

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال هم با تساوی برابر صنعت نفت شانس قهرمانی خود را کم کرد و این خطر ممکن است سرخپوشان را هم تهدید کند.

به گزارش مشرق، روز دوم از هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز بین تیم های پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل کثیر به میدان رفت.

تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.

با همین تفکر شاگردان گل محمدی از همان دقیقه اول فشار را روی تیم حریف نگه داشتند تا بتوانند به گل برسند اما دفاع پرتعداد و چند لایه پیکان این اجازه را به سرخپوشان نداد که موقعیت خطرناکی را روی دروازه رشید مظاهری ایجاد کنند.

پیکان که اکثر زمان نیمه اول را در زمین خودش دفاع کرد، در یکی دو موقعیت می توانست روی دروازه پرسپولیس خطرساز شود که یک مورد آن به اشتباه علیرضا بیرانوند در دفع توپ برمی گردد که تعلل او در زدن توپ باعث شد بازیکن پیکان به سمت دروازه ضربه بزند اما نتوانست دروازه باز شود.

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول سرخپوشان بر شدت حملات خود اضافه کردند و با حمایت تماشاگرانشان سعی کردند به گل برسند اما پیکانی ها در دفاع کم اشتباه بودند و اجازه ندادند دروازه شان باز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    فقط می خواهند شله زرد قهرمان شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس