رسانه‌های صهیونیست: اتحادیه اروپا خواهان ملاقات با بن‌گویر نیست

رسانه‌های عبری گزارش دادند که اتحادیه اروپا از وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی درخواست کرده تا «ایتمار بن گویر»، نماینده تل‌آویو در مراسم «روز اروپا» نباشد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی اعلام کردند که سفیر اتحادیه اروپا در تل‌آویو طی پیامی به وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، از آن‌ها درخواست کرده تا «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی، نماینده تل‌آویو در مراسم «روز اروپا» نباشد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، رسانه‌های عبری در گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که کابینه رژیم صهیونیستی، بن گویر را به عنوان نماینده خود در این مراسم انتخاب کرده و او قرار است در این مراسم که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، سخنرانی کند.

در این گزارش‌ها آمده است: سفرای اروپایی در اسرائیل به دلیل مواضع بن گویر با وی ملاقات نمی‌کنند، اگرچه هیچ سیاست رسمی برای تحریم او وجود ندارد. این در حالی است که بن گویر به دلیل سیاست‌های تحریک آمیزش مورد انتقاد قرار گرفته است.

«یائیر لاپید»، رهبر اپوزیسیون در سرزمین‌های اشغالی، پیش‌تر گفته بود که «بنیامین نتانیاهو اسرائیل را به آشوبی که توسط ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی ایجاد کرده، سوق خواهد داد».

به گفته معارضان، سیاستمداران و افسران سابق پلیس رژیم اشغالگر از نتانیاهو خواسته‌اند تا بن گویر را به دلیل «سیاست افراط»" و تشدید اظهارات «نژادپرستانه» که می‌تواند به انتفاضه سوم منجر شود، از سِمت خود برکنار کند.

این در حالی است که آمریکا نیز واکنش‌هایی در این باره داشته و واشنگتن در مورد واگذاری حمایت‌های مالی و امنیتی به کابینه نتانیاهو ، به خاطر وزرایی همچون بن‌گویر و «بزالل اسموتریچ» ملاحظاتی را در نظر می‌گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس