کد خبر 1487246
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
برتری ارزشمند یوونتوس با درخشش ستاره ۱۹ ساله

تیم فوتبال یوونتوس با درخشش پدیده ۱۹ ساله خود مقابل آتالانتا به برتری رسید و در رتبه دوم جدول سری‌آ قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه در دیداری خارج از خانه میهمان آتالانتا بود که توانست با نتیجه دو بر صفر به برتری برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که یوونتوس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و آتالانتا برای کسب سهمیه لیگ اروپا، هر دو نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز بازی داشتند.

در شرایطی که در ابتدای بازی یوونتوس عطش زیادی برای به گل رسیدن نشان داد، اما نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۵، ساموئل جونیور پدیده ۱۹ ساله بانوی پیر که خودش توپ را از بازیکن حریف دزدید حمله خوبی را از جناح چپ تدارک دید و توانست گلزنی کند.

برتری ارزشمند یوونتوس با درخشش ستاره ۱۹ ساله

در واپسین ثانیه‌های بازی در شرایطی که بازیکنان آتالانتا برای رسیدن به گل تساوی تلاش کرده و خط دفاع را کاملا رها کرده بودند، روی یک ضد حمله کیه‌زا توپ را از بازیکن حریف دزدید و تا پشت محوطه جریمه آتالانتا بردو سپس وهالوویچ را با یک پاس در موقعیت قرار داد تا او با شوتی زیبا برای دومین بار دروازه حریف را باز کند. بدین ترتیب یوونتوس با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد و سه امتیاز حساس این بازی را به خانه برد.

با سه امتیاز این دیدار یوونتوس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از لاتزیو به رده دوم جدول رسید. آتالانتا هم با ۵۸ امتیاز در رده ششم جدول جای دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس