کد خبر 1485152
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
رکورد عجیب آلگری در تغییر ترکیب یوونتوس

سرمربی یوونتوس از لحاظ انتخاب ترکیب، رکوردی عجیب را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش مشرق، زمانی که ترکیب برای یکشنبه یوونتوس مقابل بلونیا در سری آ اعلام شد، «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی بانوی پیر فوتبال ایتالیا به رکوردی عجیب و غریب از نظر تغییر در ترکیب ۱۱ نفره تیمش رسید.

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند آلگری از تابستان ۲۰۲۱ و در ۱۰۰ بازی گذشته خود که هدایت یوونتوس را برعهده داشته است، ۱۰۰ ترکیب متفاوت را به زمین مسابقه فرستاده است.

یوونتوس در این ۱۰۰ بازی ۵۴ پیروزی، ۲۰ تساوی و ۲۶ شکست را تجربه کرده است؛ ۱۴۹ گل به ثمر رسانده و ۹۹ گل هم دریافت کرده است.

این تغییرات البته با انتقاد کارشناسان و حتی بازیکنان یوونتوس مواجه شده است. یک بازیکن این که نخواست نامش فاش شود به روزنامه «کوریره دلا سرا» گفت: با تغییر ترکیب در هر بازی و هر زمان، ما در پیدا کردن یک شیوه بازی، دچار مشکل هستیم و از لحاظ بدنی و فیزیکی هم متلاشی هستیم.

البته تغییر ترکیب در بازی صدم هم تاثیری بر نتیجه‌گیری یوونتوس نداشت و آن‌ها پس از سه باخت پیاپی در سری آ، مقابل بلونیا نیز به تساوی یک بر یک رسیدند.

شاگردان آلگری هم‌اکنون با ۶۰ امتیاز در رده سوم جدول هستند. آن‌ها یک امتیاز کمتر از لاتزیو رده دومی و سه امتیاز بیشتر از اینتر، میلان و رم دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس