کد خبر 1487811
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
ضربه بزرگ لالیگا به عربستان؛ مجوز بازگشت مسی صادر شد

رسانه اسپانیایی در خبری اختصاصی از چراغ سبز لالیگا به بارسلونا برای بازگشت اسطوره آرژانتینی خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه «TV۳» اسپانیا در گزارشی اختصاصی خبر داد خاویر تباس رئیس لالیگا برای بازگشت لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی به بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

پیش از این لالیگا بازگشت مسی را رد کرده بود و خواهان رعایت تمام شروط فیرپلی مالی از باشگاه بارسلونا شد.که به نظر می رسد لالیگا برنامه ارائه شده از سوی باشگاه بارسلونا را قبول کرد.

مدیران باشگاه بارسلونا در شرایط کنونی باید حداقل ۱۰۰ میلیون یورو از هرینه هایشان را با فروش بازیکنان کم کنند. پیش از این لالیگا اعلام کرده بود بیش از ۲۰۰ میلیون یورو باید هزینه هایش را کاهش دهد ولی این بار رقم نصف شد تا امیدها به اردوگاه کاتالونیا برگردد و بازگشت مسی به نیوکمپ نزدیک باشد.

ضربه بزرگ لالیگا به عربستان؛ مجوز بازگشت مسی صادر شد

مسی نمی خواهد فوتبالش را در عربستان به پایان ببرد به همین خاطر به دنبال بازگشت به بارسلونا است. روز گذشته رسانه های مادریدی از توافق مسی و بوسکتس با الهلال برای انتقال به عربستان خبر داده بودند ولی رایزنی های بارسلونا با لالیگا ورق را برگرداند.

باید در یک ماه آینده منتظر ماند باشگاه بارسلونا می تواند ۱۰۰ میلیون یورو هزینه هایش را کاهش دهد و با فروش چند بازیکن مسیر بازگشت مسی را به نیوکمپ هموار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس