کد خبر 1488074
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۰
آنچلوتی: نمی‌دانم چرا داور از VAR استفاده نکرد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از اینکه داور در صحنه گل سیتی از VAR کمک نگرفت ابراز تعجب کرد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید امشب در حضور هواداران خود مقابل منچسترسیتی سیتی به تساوی ۱-۱ رضایت داد. این تیم برای صعود به فینال چمپیونزلیگ باید در دیدار برگشت، شاگردان پپ گواردیولا را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی نسبت به رقم زدن این اتفاق ابراز اطمینان کرد.

او با رضایت از عملکرد شاگردان گفت: "احساس خوبی داریم چرا که طبق برنامه ریزی رقابت کردیم و جنگیدیم. با این وجود نتیجه چیزی نبود که شایستگی آن را داشتیم و با تساوی زمین را ترک کردیم تا مبارزه ادامه داشته باشد."

سرمربی رئال مادرید در مورد شروع توفانی سیتی و خوش شانسی تیمش که گلی در این لحظات دریافت نکرد گفت: "سیتی ۳۰ دقیقه اول را خیلی مسلط شروع کرد اما ما نگران این اتفاق نبودیم چرا که انسجام کافی را در خط دفاعی داشته و منتظر فرصتی بودیم تا حملات خود را شروع کنیم. در ادامه توانستیم کار را بهتر مدیریت کنیم و شایستگی پیروزی را داشتیم."

او با تمجید از عملکرد رودریگر در برابر خط حمله قدرتمند سیتی گفت: "او بازیکنی باتجربه و باکیفیت عالی است و در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته است. بازی امشب خیلی سخت بود اما او توانست به خوبی از پس کار بربیاد."

آنچلوتی که بعد از گل سیتی به شدت از دست داور عصبانی بود معتقد است که در این صحنه باید از VAR کمک گرفته می شد: "به نظر من توپ از خط عبور کرد اما داوری چنین نظری نداشت. تعجب می کنم که او چرا از VAR کمک نگرفت و به من کارت داد. من به داور گفتم که چرا به من کارت می دهی تو باید به کسانی که داخل زمین مستحقش هستند کارت بدهی."

با وجود تساوی خانگی و کار بسیار سخت در بازی برگشت، سرمربی رئال نسبت به صعود امیدوار است: "منچسترسیتی از این نتیجه کاملا راضی است. ما هم همین طور اما باید بازی برگشت را در خارج از خانه برگزار کنیم. در آن دیدار هواداران را کنار خود نه اما در قلب‌مان خواهیم داشت."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس