کد خبر 1488645
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
حضور تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب پس از ۶ سال+عکس

بخش تازه‌های نشر امسال پس از ۶ سال دوباره در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راه‌اندازی شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند در این بخش با جدیدترین کتاب‌های منتشر شده، آشنا شوند.

به گزارش مشرق، غرفه تازه‌های نشر در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از ۶ سال مجدد به نمایشگاه آمد و در این بخش تازه‌های نشر در حوزه‌های مختلف از کودک و نوجوان، روانشناسی، تاریخ، ادبیات، علوم اجتماعی، فلسفه، دین، شعر و … در معرض نمایش قرار گرفته است. البته هنوز قسمت‌های مختلف این بخش آماده نشده و غرفه‌داران در حال چیدمان کتاب‌ها و جانمایی بخش‌ها هستند.

حضور تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب پس از ۶ سال +عکس

غرفه تازه‌های نشر که آثار مختلفی از ناشران داخلی را عرضه می‌کند، با مساحتی بالغ بر ۲ هزار مترمربع با ۱۴ هزار عنوان کتاب در نیم طبقه بالای مصلای امام خمینی (ره) قرار دارد.

به گفته یکی از مسؤولان این غرفه، کتاب‌های تاریخی در سال جاری طرفداران بسیاری داشته است که‌پیش‌بینی می‌کنیم در نمایشگاه امسال هم با استقبال بازدیدکنندگان همراه شود.

حضور تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب پس از ۶ سال +عکس

سالن یاس در نیم طبقه شبستان، هنوز به طور کامل افتتاح نشده است و همچنان غرفه‌داران در حال چیدمان هستند؛ به طوری که تنها حدود سه بخش از بیش از هشت بخش، آماده شده است.

سالن یاس برای تازه‌های نشر به همت خانه کتاب راه‌اندازی شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند برای آشنایی با جدیدترین آثار با مضامین مختلف به این بخش مراجعه کنند. البته در بخش تازه‌های نشر، کتابی فروخته نمی‌شود و بازدیدکنندگان فقط می‌توانند محتوای کتاب‌های جدید منتشر شده را بررسی و در صورت نیاز به انتشارات کتاب مورد نظر مراجعه کنند.

حضور تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب پس از ۶ سال +عکس

بخش تازه‌های نشر آخرین بار در سال ۹۶ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور داشت که امسال با هماهنگی خانه کتاب، این بخش به نمایشگاه آمده است.

حضور تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب پس از ۶ سال +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس