پیدا شدن «فرد احمق» مورد نظر ایلان ماسک/ مدیرعامل توئیتر تغییر می‌کند

ایلان ماسک اعلام کرده که مدیرعامل جدید توئیتر را پیدا کرده و وی کار خود را تا ۶ هفته آینده آغاز خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، ایلان ماسک روز پنجشنبه گفت که مدیر اجرایی جدیدی برای توئیتر پیدا کرده است، اما از وی نامی نبرد.

وال استریت ژورنال گزارش داد که لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی NBCUniversal در حال مذاکره برای این شغل بوده است. ماسک در توئیتی نوشت: با هیجان اعلام می کنم که یک مدیر عامل جدید برای توئیتر انتخاب کرده ام. او تا ۶ هفته دیگر شروع به کار خواهد کرد.

پیدا شدن «فرد احمق» مورد نظر ایلان ماسک/ مدیرعامل توئیتر تغییر می‌کند

ماسک گفت که طی چند هفته آینده سمت وی به مدیر ارشد فناوری و نظارت بر محصول این رسانه اجتماعی تغییر خواهد کرد.

ایلان ماسک که پس از تکمیل خرید ۴۴ میلیارد دلاری خود از این شرکت در آبان سال گذشته به عنوان مدیر عامل توئیتر برگزیده شد و در آذرماه گفت که به محض یافتن کسی که به اندازه کافی احمق باشد تا این شغل را بپذیرد از سمت مدیرعاملی کناره گیری خواهد کرد.

ماسک به دلیل توجهش به توئیتر مورد انتقاد سرمایه گذاران شرکت خودروهای الکتریکی تسلا قرار گرفته است. پست وی در مورد مدیر عامل جدید توئیتر حدود ۱۵ دقیقه قبل از بسته شدن وال استریت در روز پنجشنبه منتشر شد و سهام تسلا ۲ درصد افزایش یافت. ماسک مدت هاست که گفته قصد دارد یک رهبر جدید برای توئیتر پیدا کند.

در نظرسنجی توئیتری که توسط ماسک در دسامبر آغاز شد، ۵۷.۵ درصد از کاربران به او رای دادند تا از سمت مدیرعاملی پلتفرم رسانه اجتماعی کناره گیری کند.

دو هفته اول حضور این میلیاردر به عنوان مالک توئیتر در آبان ماه گذشته با تغییرات سریع همراه بود. او به سرعت مدیر عامل قبلی توئیتر، پاراگ آگراوال و دیگر رهبران ارشد را برکنار و سپس نیمی از کارکنانش را اخراج کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس