کد خبر 1489041
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
تضمین انوشیروانی برای حضور سهراب در المپیک پاریس

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری از تضمین رییس فدراسیون ایران برای حضور سهراب مرادی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرده برداشت.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی که به همراه تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در جینجو کره‌جنوبی اعزام شده در پیکارهای دسته ۱۰۲ کیلوگرم نتوانست به عنوانی بهتر از هشتمی دست پیدا کند. او با ۱۶۲ کیلوگرم یک‌ضرب، ۲۰۰ کیلوگرم دوضرب و با حدنصاب ۳۶۲ کیلوگرم به این عنوان رسید.

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری در واکنش به حضور مرادی در مسابقات قهرمانی آسیا نوشت: سهراب مرادی به دنبال حضور در بازی‌های المپیک پاریس است. او پس از ۲ سال به روی تخته رفت تا گام نخست برای گزینشی‌های المپیک را بردارد. مرادی هنوز با ۴۱۶ کیلوگرم رکوردار دسته ۹۶ کیلوگرم است. دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو گام به گام پیش می‌رود تا بتواند دومین مدال المپیکی خود را ضرب کند.

در ادامه گزارش فدراسیون بین المللی وزنه‌برداری به نقل از سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون آمده است: به شما تضمین می‌دهم که سهراب در پاریس خواهد بود.

تضمین انوشیروانی برای حضور سهراب مرادی در حالی است که در این دسته وزنه‌برداران توانمندی مانند رضا دهدار نایب قهرمان جهان و سیدرسول معتمدی قهرمان آسیا و جهان حضور دارند و تکلیف سهمیه‌ها نیز هنوز مشخص نیست. البته شاید انوشیروانی برای سهراب مرادی سمت‌هایی مانند حضور در کادر فنی در نظر گرفته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی با غیرت IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    جناب انوشیروانی : با این رکورد ها مدال برنز هم نمیاوریم چه برسد به مدال طلا! سهراب و کیانوش حداقل بین 30 تا 35 کیلو بایستی به این رکورد مجموعشان اضافه کنند تا در المپیک 2024 مدال طلا بگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس