کد خبر 1489283
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
کلاه‌هایی که مسیح علینژاد بر سر مخاطبانش می‌گذارد

همه گمان می‌کنند ۲ فعال مدنی! در ۲ سر دنیا در حال صحبت پیرامون آزادی هستند اما لایو که تمام می‌شود هر ۲ از اتاق کناری بیرون می‌آیند، همدیگر را در آغوش می‌گیرند و خوشحال از آن که ۵۲ هزار نفر را سر کار گذاشته‌اند!

به گزارش مشرق، به تازگی فیلمی از مسیح‌ علینژاد منتشر شده است که نشان می‌دهد برخلاف تصورات مخاطبان، وی حتی لایوهایی(پخش زنده‌) که برگزار می‌کند، صحنه‌سازی است.

در یکی از فیلم‌های منتشر شده از وی مشخص است که وی با دکوپاژ در اتاق کناری‌اش لایو برگزار می‌کند؛ موضوعی که واکنش بسیاری از کاربران را درپی داشت.

پیش از این نیز فیلمی از مسیح علینژاد پخش شد که نشان می‌داد که چگونه به مادران کشته‌شدگان حوادث سال ۹۸ آموزش می‌دهد از خودشان فیلم بگیرند و جملات دیکته شده را چگونه مقابل دوربین بگویند که طبیعی به نظر برسد.

رسانه ها چند سال پیش نیز نوشته بودند مسیح علینژاد که قرارداد ۲۳۱ هزار دلاری با دولت آمریکا داشت چگونه سر فالوورها و کارفرمایانش هم کلاه می‌گذاشت و فیلم‌های تکراری را برای موفق نشان دادن کمپین چهارشنبه‌های سفید منتشر می‌کرد.

کلاه‌هایی که مسیح علینژاد بر سر مخاطبانش می‌گذارد

کلاه‌هایی که مسیح علینژاد بر سر مخاطبانش می‌گذارد

البته این دروغگویی‌های خبرنگار ضد ایرانی به حدی است که صدای بسیاری از اپوزیسیون را هم درآورد، شهرام همایون از چهره های سرشناس ضدانقلاب عنوان کرد به تازگی گفت: او(مسیح علینژاد) هر چه می‌گوید دروغ است! طرح ربایش و ترور مسیح علینژاد را به مرغ پخته بگویی به خنده میافتد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مردم IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 2
    بازم دمش گرم
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    1 0
    مسیح نه مسی درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس