کد خبر 1489798
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
میوه

تازه واردهای بازار میوه بیشتر از همه خود نمایی می کنند و قصد ندارند به بهای کم فروخته شوند، قیمت هایی که لرزه بر اندام می آورد.

به گزارش مشرق، گزارش از جدیدترین قیمت انواع میوه در «میدان مرکزی میوه و تره بار تهران» از ورود برخی میوه های تابستانه به بازار حکایت دارد که این تازه واردهای بازار هم خودی نشان می‌دهند و حاضر نیستند ارزان فروخته شوند. توت سفید، سیاه و فرنگی و انواع ملون، هندوانه، طالبی و زردآلو از میوه هایی هستند که پایشان تازه به بازار باز شده اما از همان لحظه ورود لرزه بر بازار انداخته‌اند.

در این بازار قیمت زردآلوی کیلویی تا ۹۵ هزارتو مان است، توت ها تا کیلویی ۶۰ هزار تومان و توت فرنگی، کیلویی ۱۱۰ هزار تومان به فروش می رود.

قیمت سیب و پرتقال که میوه فصل نیست هم قصد عقب نشینی ندارد و همچنان به قیمت های یک ماه گذشته فروخته می شود، سیب لبنانی زرد در این بازار تا کیلویی ۵۵ هزار تومان و پرتقال تامسون شمال تا کیلویی ۲۵ هزار تومان است.

انواع طالبی تا کیلویی ۲۵ هزار تومان و هندوانه کیلویی ۱۲ هزار تومان است.

موز از چند هفته گذشته در کورس گرانی است و قیمت ها پایین نیامده هر کیلو موز اکوادور در این بازار تا کیلویی ۷۴ هزار تومان به فروش می رود.

قیمت میوه ها به این شرح است:

قیمت‌ها در بازار میوه +جدول

قیمت میوه در «میدان مرکزی میوه و تره‌بار» عمده فروشی است و زمانی که پای این میوه ها به سطح شهر می رسد طبق قانون تا ۳۵ درصد مغازه ها می‌توانند افزایش دهند اما گزارش های وجود دارد که مغازه داران تا ۱۰۰ درصد هم این قیمت را افزایش می دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس