کد خبر 1489997
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
تکذیب نشست امنیتی تشکیلات خودگردان و تل‌آویو در مصر

یک مسئول فلسطینی ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره توافق تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی برای برگزاری نشست امنیتی در مصر را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «حسین الشیخ» دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) ادعای رسانه‌های صهیونیستی در خصوص برگزاری نشست امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی در شهر شرم‌الشیخ مصر را تکذیب کرد.

الشیخ در حساب توئیتری خود نوشت: «آنچه در برخی پایگاه‌های رسانه‌ای اسرائیلی درباره دیدار قریب‌الوقوع در شرم الشیخ منتشر شده، صحت ندارد و توافقی درباره برگزاری چنین نشست فلسطینی-اسرائیلی صورت نگرفته است».

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، برخی رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو و تلویزیون این رژیم با انتشار اخباری مدعی شدند که مقدمات برگزاری نشست امنیتی برای بررسی تقویت همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی با حضور نمایندگانی از اردن، مصر و آمریکا در حال انجام است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین مدعی شدند که برگزاری این نشست در ادامه نشست‌های العقبه و شرم‌الشیخ است که دو ماه گذشته برگزار و طی آن دستیابی به توافقات امنیتی مشترک بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی برای کاهش تنش در اراضی فلسطین بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس