کد خبر 1490590
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
چهره سیاسی پنتاگون از سمت خود کناره‌گیری می‌کند

به گفته سه مقام آمریکایی در وزارت دفاع آمریکا، کالین کال سیاستگذار ارشد پنتاگون قصد کناره‌گیری از سمش را دارد.

به گزارش مشرق از ان بی سی، به گفته سه مقام وزارت دفاع آمریکا، کالین کال سیاستگذار ارشد پنتاگون تصمیم به استعفا گرفته است. به گفته این مقامات، کال که از ۲۸ آوریل ۲۰۲۱ به عنوان معاون وزیر دفاع در امور سیاسی پنتاگون فعالیت کرده است، احتمالا اواخر تابستان امسال این سمت را ترک خواهد کرد.

این مقامات که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که کال قصد دارد به کرسی استادی در دانشگاه استنفورد بازگردد. هنوز پنتاگون واکنشی نسبت به انتشار این خبر نداشته است.

گفته می‌شود کال احتمال بازگشت به پست‌های دولتی در دوره احتمالی ریاست جمهوری مجدد بایدن را رد نکرده است.

دو سال پیش، کال از سوی احزاب جمهوری‌خواه به خاطر دخالت در پرونده توافق هسته‌ای با ایران (برجام) مورد انتقاد قرار گرفته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس