کد خبر 1491604
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
.

ماموستا ملأ «مصطفی محمودی» امام جمعه سابق پیرانشهر بر اثر بیماری در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، ماموستا ملأ «مصطفی محمودی» از چهره‌های مردمی و انقلابی شهرستان پیرانشهر بود و به مدت ۲۵ سال از سال ۱۳۷۶ تا ۱۴۰۱ خطیب و امام جماعت مسجد جامع این شهر مرزی را بر عهده داشت که سرانجام شامگاه شنبه بر اثر بیماری و کهولت سن به دیدار معبود شتافت.

ماموستا محمودی متولد سال ۱۳۲۷ پیرانشهر و دارای مدرک دکترای فقه و معارف اسلامی و از جمله شخصیت‌های مهم دینی، اجتماعی و سیاسی شهرستان پیرانشهر به شمار می‌رفت.

مراسم تشیع این روحانی مبارز فردا یکشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم پیرانشهر در مسجد جامع این شهر برگزار و سپس پیکر این عالم ربانی در آرامستان شهر به خاک سپرده می‌شود.

مجلس ترحیم امام جمعه فقید پیرانشهر نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان پیرانشهر در پیامی درگذشت روحانی انقلابی و امام جمعه سابق پیرانشهر را تسلیت گفت.

در پیام خضر کاک درویشی ضمن ابراز تأثر و تالم از درگذشت عالم پارسا مرحوم ماموستا ملامصطفی محمودی، امام جمعه سابق پیرانشهر آمده است: خبر درگذشت غم انگیز حاج ماموستا دکتر مصطفی محمودی، روحانی انقلابی، مجاهد و امام جمعه سابق پیرانشهر که تمام عمر پر برکت خویش را در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی صرف نموده و منشأ خدمات ارزشمند و قابل تحسین در تبلیغ معارف اسلامی در زمان مسؤولیت خطیر امام جمعه شهرستان بود، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

اینجانب و مجموعه کارکنان فرمانداری ضمن ابراز همدردی، این واقعه غم بار را به روحانیت معزز، اهالی شهرستان پیرانشهر و خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس