کد خبر 1491693
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
هوش طارمی سرمربی پورتو را به وجد آورد

سرمربی پورتو بعد از پوکر ستاره ایرانی به تمجید از بازیکنش پرداخت.

به گزارش مشرق، بامداد امروز در چارچوب هفته سی و سوم لیگ پرتغال، پورتو در شب درخشش طارمی مقابل فامیلیسائو به برتری ۴ بر ۲ رسید و توانست همچنان به قهرمانی امیدوار بماند.هر ۴ گل پورتو را مهدی طارمی به ثمر رساند تا این بازیکن به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال صعود کند.

سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و گفت:ما به راحتی در این بازی هافبک ها را باز کردیم و سپس به اوتاویو و طارمی خدمت موقیعت دادیم. این در پویایی تیم مهم بود. اوتاویو این آزادی را دارد، زیرا در مواجهه با بازی او ظرفیت بسیار زیادی برای تصمیم گیری دارد.

وی با تمجید از ستاره ایرانی گفت: طارمی بین خط ها به شدت باهوش است. هافبک ها در این بازی خیلی بیشتر از بازی های گذشته برای مهاجمان موقعیت سازی کردند و در نهایت مهاجمان به نحو احسن از این فرصت ها استفاده کردند.

اکنون طارمی با ۲۱ گل، گزینه اول آقای گلی در لیگ پرتغال است و تنها گونزالو راموس از بنفیکا با ۱۸ گل را پشت سر خود می‌بیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    5 0
    ماشاالله
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 1
    چرا از واژه قماربازها استفاده میکنید ؟ بعد خودتان ادعای کارنکردن فرهنگی را به دیگران میزنید؟
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    4 3
    این سرمربی حرومزاده تا یه بازی گل نمیزنه به فکر فروش طارمی میفته و با این چهار گل هم تعریفی از طارمی نکرده و شما هم دلخوش به تعریفهای یک من غاز اون نکنید !
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      5 0
      اولا مودب باشید، دوما فروش بازیکن به سرمربی ربطی نداره آخه، سوما، یکی از شروط تمدید این مربی، تمدید پورتو با طارمی بود ( مال پارسال پریساله این داستان )، چهارما، کدوم آدم شلمغزی، کسی که هم بهترین گلزن، هم بهترین پاسور، هم مطمئن ترین شخص برا پنالتی ها، هم کم حاشیه ترین و... رو حاظره رد کنه بره! یکم فکر کن، بعد مودبانه نظر بده؛ بعدشم من موندم چرا مشرق تیتر های توهین آمیز استفاده میکنه، 4 تا گل زد، 3 تاش پنالتی بود، که خب استفاده از کلمه هوش، توسط شما زیاد جالب نبود.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 4
    برنج طارم برای تقویت هوش و حافظه توصیه میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس