پایان تراژیک نساجی برای آغازی ترسناک در لیگ قهرمانان

قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال کشور با تغییر سرمربی هم نتوانست مسیر ایده آلی در فصل جاری فوتبال ایران داشته باشد و با جایگاهی نزدیک به قعر جدول به کار خود پایان داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی به فینال جام حذفی فوتبال کشور راه پیدا کرد که نساجی را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد تا با کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی برای کسب جام آماده شود.

نساجی در شرایطی از استقلال شکست خورد که در لیگ برتر نیز نتایج نا مطلوبی به عنوان نماینده فوتبال ایران در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا گرفت. این تیم در حالی سکان هدایت خود را در ابتدای فصل به حمید مطهری سپرد که تا کنون تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را نداشت تا دستیار چندساله یحیی گل محمدی سر از قائم‌شهر در بیاورد و همراه با چند بازیکن جدید برای بهبود نتایج تیمی که هواداران پرشوری دارد کار را آغاز کند.

مطهری فصل را با نتایج ضعیفی آغاز کرد اما رفته رفته از هفته پنجم با کسب پیروزی مقابل مس کرمان موتورش روشن شد تا نوید روزهای خوبی را برای مازنی‌ها بدهد.

بیشتر بخوانید:

نساجی از حریفان آسیایی در وطنی میزبانی می‌کند؟

مطهری تا پایان دور رفت لیگ برتر نتایج قابل قبولی گرفت اما با آغاز نیم فصل دوم افول نساجی نیز شروع شد. مدیران نساجی با وجود اعتراض گسترده طرفداران این تیم حاضر به برکناری مطهری نشدند تا اینکه باخت‌های متوالی باعث بحرانی شدن وضعیت این تیم شد.

در نهایت مطهری در پایان هفته بیست و پنجم با توافقی دوطرفه از جمع نساجی خارج شد و کارلوس هرناندز با سابقه مربیگری در باشگاه‌هایی در کشورهای عربی سرمربی نساجی بشود.

پایان تراژیک نساجی برای آغازی ترسناک در لیگ قهرمانان

هرناندز در هفته‌های پایانی نیز عملکرد قابل قبولی نداشت تا این تیم در پنج بازی آخر خود سه شکست و دو تساوی کسب کند و نساجی با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم و نزدیک به قعر جدول قرار بگیرد.

هرناندز در دیدار نیمه نهایی جام حذفی نیز شکست سنگین چهار بر صفر را تحمل کرد تا قهرمان جام حذفی یکی از ضعیف‌ترین کارنامه‌ها را ثبت کند و سرمربی اسپانیایی نیز در آستانه جدایی از این مجموعه قرار بگیرد.

حالا باشگاه خصوصی نساجی پس از شکست‌های متوالی در امور فنی و اجرایی باید برای فصلی سخت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. قائمشهری ها اولین تجربه حضور در ACL را در حالی تجربه خواهند کرد که بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های خود بارها از مشکلات مالی گلایه داشتند و وضعیت تیم را نامطلوب عنوان کردند.

بدون شک نتایج نساجی نه تنها برای استان مازندران بلکه برای فوتبال ایران حائز اهمیت است. آنها باید از اسم و رسم فوتبال کشور در حالی دفاع کنند که وضعیت مدیریتی باشگاه‌ها و عدم انضباطی مالی آنها حساسیت‌های AFC را در دو فصل اخیر به همراه داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس