کد خبر 1493863
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
پوتین

رئیس جمهوری روسیه امروز یکشنبه به منظور تضمین انتقال «سریع» تجهیزات و محموله‌های نظامی و غیرنظامی در مناطقی که اکنون تحت کنترل این کشور هستند، دستور داد امنیت مرزی تقویت شود.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز ضمن انتشار خبر این دستور ولادیمیر پوتین نوشت: رئیس جمهوری روسیه در پیام تبریک خود به نیروهای سرویس مرزی به عنوان شاخه ای از سرویس امنیت فدرال (FSB) در تعطیلات روز گارد مرزی گفت که وظیفه آنها «پوشش قابل اعتماد» خطوط مرزی نزدیک به منطقه جنگی است.

پوتین در پیامی که در کانال تلگرامی کاخ کرملین منتشر شده است، افزود: لازم است که در زمینه انتقال سریع تجهیزات و محموله های نظامی و غیرنظامی شامل مواد غذایی و کمک های بشردوستانه ارسالی برای نیروهای جدید فدراسیون روسیه اطمینان حاصل شود.

رویترز نوشت: حملات به روسیه در هفته های اخیر شدت گرفته و بیشتر با استفاده از پهپادها در مناطق مرزی انجام می گیرد اما به شکل فزاینده ای به داخل کشور نفوذ پیدا کرده است.

این رسانه از جمله به حمله روز شنبه به خط لوله شمال غرب مسکو اشاره کرده است.

خرسون، زاپوریژیا، لوهانسک و دونتسک چهار منطقه در اوکراین هستند که پوتین سپتامبر گذشته به دنبال همه پرسی ساختگی کی یف، الحاق آنها به خاک روسیه را اعلام کرد. نیروهای روسیه فقط تا حدی کنترل این چهار منطقه را در اختیار دارند.

کی یف تقریباً هرگز به صورت علنی مسئولیت حملات در داخل روسیه و مناطق تحت کنترل روسیه در اوکراین را بر عهده نگرفته، اما مدعیست که تخریب زیرساخت‌ها، آماده سازی برای حمله زمینی برنامه‌ریزی‌شده از سوی نیروهای این کشور است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس