پیگیری مجلس درباره انتصاب احتمالی محکوم پرونده ماینرها در فرابورس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیگیری انتصاب احتمالی یکی از محکومان پرونده ماینرها در هیات پذیرش فرابورس، در صورت قطعیت خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در واکنش به خبری مبنی بر اینکه قرار است عضو برکنار شده هیات مدیره بورس تهران که به علت کشف دستگاه‌های استخراج بیت کوین در ساختمان بورس محکوم شده، به عنوان یکی از اعضای هیات پذیرش فرابورس منصوب شود، گفت: اگر چنین تخلفی صورت بگیرد و مدیران مربوطه فردی را که صلاحیت ندارد، تایید کنند، حتما از جایگاه نظارتی مجلس به این موضوع ورود خواهیم کرد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی یک نهاد اجرایی و منصوب کننده نیست و ما مسئولیت قانونگذاری و نظارت را برعهده داریم، لذا از این منظر اگر چنین اتفاقی بیفتد و گزارشی واصل شود، قطعا به آن رسیدگی خواهیم کرد.

پس از آنکه در دولت قبل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران به علت ماینرهای غیرقانونی کشف شده در این شرکت محکوم شد، کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس، رئیس و اعضای هیات مدیره وقت را به سلب صلاحیت دائم از تصدی سمت مدیریت در بورس و تشکل های خود انتظام محکوم کرد.

طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها خبر دادند که یکی از اعضای محکوم از این جمع، به عنوان گزینه اصلی عضویت در هیات پذیرش فرابورس مطرح شده که با واکنش های منفی همراه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خدایا ؛ مگر خودت به داد مردم برسی ما مردم غیر ازتو کسی را نداریم ، اون از مماشات با حرام شرعی که توسط دستگاه عریض و طویل و... عدلیه صورت می گیرد و این هم وضعیت مدیریت اقتصادی ،به زور یه قانون نیم بند برای سوداگری تصویب میشه که همین هم توسط تشخيص مصلحت ، سد میشه ، از بورس که دیگه حرف نزنم سنگین تره انگار این دولت مردان نبودند که وعده ی سامان دادن به بورس را داده بودند، جناب رئیسی ، رضایی و...
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    محلس به حق یا ناحق صلاحیت انتقاد از هیچ یک از ارکان دولت انقلاب را نداد، قوه قضاییه موظف است نسبت به بازداشت این نماینده گستاخ اقدام کند
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آن فرد، تبحر عجیبی در تشخیص پیاده نظام اتاق فکر استکبار جهانی در بین مردم عادی و مال باخته داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس