کد خبر 1494817
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
کتمان از موساد افشا از رسانه‌ها/ مرگ مشکوک افسر موساد در ایتالیا!

به دنبال مرگ مشکوک افسر سابق موساد در سواحل دریاچه «ماجیوره»، دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی اعلام کرد در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت!

به گزارش مشرق، یک روزنامه قطری چاپ لندن در مطلبی واژگونی قایق حامل جاسوسان و عوامل سابق و کنونی موساد در شمال ایتالیا را مشکوک ارزیابی کرد.

تارنمای اینترنتی «العربی الجدید» چاپ لندن به نقل از رسانه‌های محلی ایتالیا با مشکوک خواندن حادثه مشکوک مرگ افسر موساد نوشت که ۲۳ تا ۲۵ نفر که بیشتر آنها مقامات کنونی و سابق امنیتی موساد و ایتالیا بودند در مراسم جشن تولد یک مأمور موساد که در یک قایق تفریحی برگزار شده بود، دچار حادثه شدند.

در همین ارتباط، دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی و خرابی قایق اعلام کرد در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت.

در خبری مرتبط، شبکه ١٢ رژیم صهیونیستی مرگ این افسر اطلاعاتی را مشکوک و پر رمز و راز توصیف کرد.

یک روزنامه عبری نیز نوشته است: مردی که در فاجعه قایق در ایتالیا کشته شد یک نابغه در جامعه امنیتی بود، هویت و تصویر وی به دلیل سابقه امنیتی منتشر نخواهد شد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» امروز (سه شنبه) نوشت: ۲۱ نفر که بیشتر آنها مقامات کنونی و سابق امنیتی اسرائیل و ایتالیا بودند در مراسم جشن تولد یک مأمور موساد که در یک قایق تفریحی برگزار شده بود، دچار حادثه شدند.

این رسانه صهیونیست نوشت: اینکه همسر مالک قایق یک شهروند روسی است و مدارک محرمانه‌ای که شماری از عوامل امنیتی و جاسوسان به همراه داشته‌اند به طور کامل از بین رفته، مشکوک بودن این حادثه را تقویت می‌کند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی آی ۲۴ نیوز با بیان اینکه این قایق فقط برای سوار شدن ۱۵ نفر مناسب بوده است، از برگزاری نشست مقامات امنیتی ایتالیا و رژیم صهیونیستی برای بررسی این حادثه خبر داد.

براساس این گزارش، ۱۱ جاسوس و عامل موساد اسرائیلی (صهیونیست) در قایق واژگون شده حضور داشته‌اند که یک نفر از آنها غرق شده و بقیه با یک هواپیمای نظامی به سرزمین‌های اشغالی برگشته‌اند.

دیگر کشته‌های حادثه واژگونی این قایق تفریحی، ۲ عنصر اطلاعاتی ایتالیا و همسر (روسی) مالک قایق هستند.

۱۸ نفر از ۲۰ فردی که از این حادثه جان سالم به در برده‌اند از جاسوسان یا عوامل امنیتی کنونی و سابق موساد یا سرویس امنیتی ایتالیا هستند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مرگ یک جاسوس سابق این رژیم در آب‌های شمال ایتالیا را تأیید و اعلام کرده که در حال بررسی این حادثه می‌باشد و با کنسول ایتالیا در تماس است.

قایق سانحه دیده یک قایق خصوصی ۱۶ متری است که خدمات قایقرانی توریستی در دریاچه «ماجیوره» ارائه می‌داد.

هلاکت این افسر عالی‌رتبه سرویس اطلاعاتی موساد در اولین سالگرد ترور و شهادت سردار صیاد خدایی پر رمز و راز است و برای جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نشانه خوبی نیست!

منابع صهیونیستی با افشای هویت مأمور ۵۰ ساله سابق موساد که روز یکشنبه در ایتالیا کشته شد، اعلام کردند که نام وی «ارز شیمونی» است.

ماجیوره غربی‌ترین دریاچه در میان سه دریاچه در کوه‌پایه‌های آلپ در شمال ایتالیا و دومین دریاچه بزرگ این کشور پس از دریاچه «گاردا» است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علـی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    8 0
    ما هم خدایی داریم
  • سید IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    9 2
    این هم انتقام خون شهید صیاد خدایی!!!
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      1 5
      چرند نگو ابله ! اگه كار ايران ميبود الآن دادار دودور ميكردند !
    • مهدی DE ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      2 0
      ظلم پایدار نمیمونه🇮🇷
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      1 0
      18:24 ابله تویی کودن ک با ذهن ناقص خودت همه چیو بررسی میکنی ی مشت عنتر مثل تو رو منتر بقیه کردن ک اینطوری هربار محاسباتتون غلط از اب در میاد
  • یک رای یت IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    3 1
    و این گونه محقق می شود وعده الهی، " خدایی، صیاد به موقع صید کرد"
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    1 0
    در نظم جهانی غربی مقامات تشویق به هرزگی میشدند، در نظم جدید باید افسار بر نفس زنند تا پیروزی هرچه سریعتر به یاری خدا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس