image-20230702221035-4.png

پس از هلاکت چندین افسر رژیم صهیونیستی طی یک ماه اخیر در سرزمین‌های اشغالی و اروپا، موساد سناریوی یک عملیات اعتراف‌گیری تازه را طراحی می‌کند و عوامل موساد برای سکانس‌های«عملیات قبرس» به «باکو» می‌روند.

سرویس سیاست مشرق - چهارم تیرماه (۲۵ ژوئن) رسانه‌های قبرسی بدون ارائه جزئیات یا مدرکی مدعی شدند که عملیات ایران علیه افراد یهودی در خاک این کشور را خنثی کرده‌اند. این منبع قبرسی البته بدون ارائه سند و مدرکی، مدعی ارتباط افراد دستگیر شده با سپاه پاسداران شده بود.

فیلم‌برداری عملیات «قبرس» در «باکو» / «یوسف شهبازی» کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود!؟ +سند


به فاصله کوتاهی، پرده دوم این خبرسازی، با ادعای بازداشت فرد مرتبط با ایران، در رسانه های رژیم صهیونیستی دنبال شد.

چهار روز بعد یعنی در ۸ تیرماه (۲۹ ژوئن) موساد مدعی شد که مغز متفکر و رئیس یک هسته تروریستی که قصد هدف قرار دادن یک بازرگان اسرائیلی در خاک قبرس را داشته، دستگیر کرده است.

براساس گزارش جروزالم پست، موساد از فردی به نام «یوسف شهبازی عباسعلی لو» را رونمایی کرد و مدعی شد او را از ایران ربوده است و براساس اعترافات وی توانسته عملیات علیه افراد مرتبط با رژیم صهیونیستی در قبرس را خنثی کند. این رسانه صهیونیستی مدعی شد فرد مورد نظر - یوسف شهبازی - از طریق خاک ترکیه به ایران فرار کرده است و موساد موفق شده وی را در ایران ربوده و از وی بازجویی کند.

فیلم‌برداری عملیات «قبرس» در «باکو» / «یوسف شهبازی» کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود!؟ +سند
گزارش جروزالم پست درباره ربودن یکی از افراد وابسته به سپاه که با تصویری از سربازان وظیفه پلیس راهور منتشر شده است!

در ویدیوی اعترافات از «یوسف شهبازی عباسعلی لو» که منابع صهیونیستی منتشر کردند، وی توضیحات مفصلی در مورد حضور خود در قبرس و قصدش برای انجام عملیات ترور را بیان می‌کند.

فیلم‌برداری عملیات «قبرس» در «باکو» / «یوسف شهبازی» کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود!؟ +سند

در سومین پرده از این عملیات رسانه‌ای، خبر ضربه موساد به دستگاه امنیتی ایران به سرعت به رسانه های فارسی زبان کشیده می‌شود و رسانه‌های معاند همسو با اهداف اسرائیل تلاش می‌کنند آن را یک ضربه بزرگ به سیستم اطلاعاتی ایران تفسیر کنند.


«یوسف شهبازی» برای فیلم برداری عملیات قبرس، به آذربایجان رفت!

اما موساد و شبکه رسانه‌ای آن در انتخاب فرد مورد نظر به عنوان عامل ایران در قبرس دچار یک خطای فاحش و ناشیانه شدند!

براساس اسناد و اطلاعات به دست آمده، برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی و اظهارات عجیب این فرد مبنی بر حضور در قبرس برای اجرای عملیات، «یوسف شهبازی عباسعلی لو» در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به صورت قانونی کشور را به مقصد آذربایجان ترک کرده است.

فیلم‌برداری عملیات «قبرس» در «باکو» / «یوسف شهبازی» کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود!؟ +سند
تصویری از برگه مسافرین پرواز ۷۴۹ شرکت ایران ایر به تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۳ - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - مقصد پرواز فرودگاه بین المللی حیدر علی اف که به اختصار GYD درج شده است.
فیلم‌برداری عملیات «قبرس» در «باکو» / «یوسف شهبازی» کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود!؟ +سند
نام یوسف شهبازی عباسعلی لو در ردیف ۱۹ فهرست مسافران پرواز آذربایجان که سوار شدن وی به هواپیما را تایید کرده است

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی گزارش دادند یوسف شهبازی به واسطه ترکیه از ایران به قبرس در تردد بوده و سرویس اطلاعاتی اسرائیل هشداری را هم برای مقامات ترکیه ارسال کرده است.

فیلم‌برداری عملیات «قبرس» در «باکو» / «یوسف شهبازی» کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود!؟ +سند
بلیط خریداری شده از طرف «یوسف شهبازی عباسعلی لو» به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و به مقصد باکو

فیلم‌برداری عملیات «قبرس» در «باکو» / «یوسف شهبازی» کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود!؟ +سند

داستان نویسی برای جبران مرگ افسر بلندپایه موساد در سالگرد شهادت شهید صیاد خدایی

رژیم صهیونیستی بهت زده از اتفاقات امنیتی رخ داده در سرزمین های اشغالی طی ماه‌های گذشته و ناتوان از خنثی‌سازی آن و تحت فشار افکار عمومی، برای بازیابی حیثیت از دست رفته خود، با دستپاچگی سناریویی را طراحی کرده است تا دستکم آبروی دستگاه امنیتی خود را بازیابی کند.

نکته قابل توجه در ماجرای اخیر، دستپاچگی صهیونیست ها پس از مرگ مشکوک یک افسر بلندپایه موساد در ایتالیاست. کمتر از یک ماه قبل بود که رسانه ها از حادثه برای یک افسر بازنشسته موساد در ایتالیا خبر دادند که در حال انجام ماموریتی ضدایرانی بود.

«ارز شیمونی» افسر کارکشته اسرائیلی که در سواحل ایتالیا و سوار بر یک قایق تفریحی به همراه ۲ افسر اطلاعاتی ایتالیایی در حال برنامه ریزی برای یک عملیات بر ضد منافع ایران بودند، طی یک حادثه به هلاکت می رسند.

فیلم‌برداری عملیات «قبرس» در «باکو» / «یوسف شهبازی» کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود!؟ +سند

در این حادثه، یک قایق حامل دستکم ۱۳ عامل مرتبط با موساد که برای جلسه ای محرمانه و تبادل اطلاعات درباره برنامه نظامی و پهپادی ایران به آبهای منطقه لومباردی رفته بودند، بصورت مشکوکی غرق شد و ۴ نفر آنان کشته شدند. جالب اینکه، این حادثه همزمان با سالگرد شهادت شهید صیاد خدایی اتفاق افتاد و موساد نیز کشته شدن افسر خود را تایید کرد.

دست خالی صهیونیست ها پس از ضربات پی در پی به شبکه نیابتی اسرائیل در ایران

داستان جعلی و دستپاچه صهیونیست ها البته دلایل دیگری نیز دارد. شبکه اطلاعاتی و رسانه ای رژیم صهیونیستی که پیش از این در سال های قبل توانسته بود با سازماندهی گروههایی از اراذل و اوباش داخل کشور (معروف به باند وفا و باند زکریا)، اقدامات ایذایی و البته بدون دستاورد اطلاعاتی و عملیاتی خاصی را اجرا کند، پس از متلاشی شدن گروههای نیابتی اش در داخل کشور توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، عملا بازوهای خرابکار داخلی خود را از دست داده است. اما به دلیل سابقه رسانه ای و ذهنی از عملیات اعتراف گیری در داخل کشور و باورپذیری آن، بار دیگر به همین شیوه متوسل شده و داستان خود را حول محور عملیات ربایش در داخل تنظیم کرده است.

اما این بار عدم دسترسی به شبکه خرابکار داخلی و انتخاب ناشیانه سوژه - یوسف شهبازی - موجب این داستان نویسی سراسیمه شد که سکانس های قبرس آن، در آذربایجان فیلم برداری شده است!

حالا سرویس‌های دخیل در نگارش این فیلمنامه می‌دانند در انتخاب نقش اول فیلم خود، کجا در دام افتاده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    سپاه کابوس اسرائیل 💪💪💪. ماشالله بهش به حق مهدی فاطمه
    • سبد IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      107 5
      کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!! صهیونی ها اگر توان چنین عملیاتی را داشتند، افسر کارکشته اطلاعاتی و ضدجاسوسی خود را محافظت می کردند تا نکشندش! حمایت از شهروندان عادی صهیونی در قبرس پیشکش شان!!!!
    • علی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      15 4
      از اول هم کسی این داستان رو باور نکرد. فارق از جزئیات افسانه ای اون(که بییشتر شبیه رویای صهیونیست هاست) مطمئنا یک افسر امنیتی در این سطح اونم در کشور خودش ایران به این راحتی نه به دام می افته و نه اعترافی می کنه. تنها نکته مورد اعتنای این داستان اینکه چرا موساد بر خلاف رویه ای که تا حالا داشته این فیلم ساختگی رو منتشر کرده
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      4 0
      ایا یوسف شهبازی یه پیام برا پاورقی و شهبازی اصلی نمیتونه باشه
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      17 5
      یاشااااااااااااااااااااسین سپاه که اجازه نداد خون هموطنمان پایمال شود. جیگرمون حال اومد .
    • شاکی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      25 11
      صد درود و سپاس به مجاهدان اسلام و سربازان گمنام امام زمان و تمامی حافظان امنیت و اعتلای کشورمان ایران .
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      24 1
      جمهوری جعلی باکو شریک اسرائیل است
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    63 27
    سپاه در هم شکننده هیبت اسرائیل و هرگز نخواهند توانست با این اراجیفشان قدرت سپاه را در هم بشکنند. ان شالله به حق مهدی فاطمه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    68 26
    آخرش سپاه اسرائیل را به گورستانشان تبدیل خواهد کرد 💪💪💪. ان شالله به حق مهدی فاطمه
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    39 88
    هلاکت چندین خخخ یاد دویست کشته فرضی عین السد افتادم
    • احمد SA ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      48 9
      برو تریاکی من بوشو حس میکنم
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      33 7
      ببین اربابت در غرب بخصوص در فرانسه دارند با آتش خشم مردم خود می سوزند پماد بمان آنجایی که با آفتابه آب می ریزی و دیگر اربابت رژیم صهیونیستی هم گرفتار خشم مردم خودش شده حالا شما نوکران غربیها نمی توانید شکست اربابان خود را پنهان کنید
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      24 3
      خخخخ یاد ضربه مغزی های عین الجسد بیوفتی کافیه بقیه را ولش کن منجمله گرفتن مدال های حلبی که با گریه گرفتند😏👎
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    54 23
    رفتار صهیونیستها مانند یک کودک عقب مانده ذهنی است که اگر کمک های پدر و مادرشان یعنی cia و mi6 نبود تا امروز صدها بار خودشان، خودشان را نابود کرده بودند
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    38 4
    به دلیل همیشه کم جمعیت بودن این ها طی تاریخ (به دلیل تبدیل دین موسی به فرقه بنی اسرائیل) و آواره بودن تاریخی شان , این ها همیشه مجبور بودند و هستند به عملیات های "ترور" , "خرابکاری" و "نفوذ" که برای امروز و دیروز هم نیست ترور حضرت یوسف برای حدودا 3500 سال پیشه و جوداس یهودی که بین حواریون حضرت مسیح نفوذ کرده بود و همین فرد , جای حضرت را لو داد نشان از تکنیک تاریخی این ها می ده چون اساسا توانایی جنگیدن رو در رو و مستقیم را ندارند وقتی می گویند در ایتالیا قصد عملیات خرابکاری علیه یک کشور حالا اینجا ایران را داشته اند این اصلا از ذهن دور نیست چون تاریخ این ها همین است اما وقتی می گویند امنیت ایران دنبال کشتن یهودیان در کشوری مثل قبرس و یا کشتن یک بازرگان یهودی بوده ابدا قابل باور نیست چون ایران ابدا به این شامورتی بازی ها نیازی ندارد و اصلا چنین تاریخ و نگرشی ندارد .
  • رسول FI ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    44 10
    کارتان خیلی درست است مشرق درود بر شما برای گفتن واقعیت!
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    28 9
    در نفوذ موساد در کشور شکی نیست مثل ترورهایی که در روز روشن در وسط شهر تهران انجام شد
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      24 3
      نه بابا!!!!!! خوش باش که آخرهای خوشی اسقاطیل هست که از توههههم نیل تا فرات رسیدن به دیوار کشی دور خودشون جیگررررر
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    32 7
    ترکیه دیروز اعلام کرد کتیبه سه هزار ساله بیستون متنش ترکی هست!! چند روز پیش هم شهرهای بلخ و بخارا که مهد تمدن هویت و زبان فارسی و ایرانی هستن رو هم پایتخت جهان ترک اعلام کردن مسئولین ایرانی هم طبق معمول کور و کر و لال مصلحتی شدن و پشت اون بیچاره امام جمعیه تبریز قایم میشن
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      4 26
      خوب راست گفته ترکیه
    • تبریزی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      30 6
      آره عزیزم ترکیه زر مفت زیاد میزنه مثل تو فقط اشعار نوشته شده روی شمشیر سلططططان سلیم فارسی هست چنان تیع است این تیغ دل افروز، که دشمن را کند یک لحظه جان سوز البته نژادپرستان ترک پیامبران را تا حضرت ابراهیم ترک میدانند و به دنبال ثابت کردن ترک بودن حضرت نوح و آدم هستند🤣🤣🤣🤣
    • ناشناس DE ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      25 2
      با سلام ، عوامل ترکیه در ایران به ایرانگردی می پردازند تا نشان دهند که کشوری بنام ایران وجود نداشته
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      4 1
      دلقکی این کشورک جعلی ۱۰۰ خیلی وقته باعث خنده جهان شده.
  • طاهری IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    32 0
    تورقوزآباد ؟؟؟!!!
  • مهندس IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    13 3
    موساد دارای ظرفیت های بسیار جدی در ایران هست از قبیل شبکه مخفی یهود و بهائیت که بستر شبکه سازی در داخل هستند و عناصری مثل وفا و.. عناصر دسته چندم اونها هستند که از طریق عوامل موساد در خارج از کشور از طریق سایبری برای به خطر نیفتادن شبکه نفوذ داخلی جذب شدن بنابراین ادعای نداشتن شبکه رژیم صهیونیستی در داخل به شدت گمراه کننده هست که اتفاقا ممکن یک دلیل این اقدامات موساد باشه به هرحال این اتفاقات رو قطعا باید در پازل عملیات فریب با اهدافی معین دانست همین.
    • علی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      4 4
      دوست عزیز کمی در مورد سازمانهای اطلاعاتی تحقیق و مطالعه کنید و بیخود به هموطنان عزیزمان برچسب نزنید. سازمانهای اطلاعاتی غربی مثل موساد و سیا اصولا سلولی کار می کنند و برعکس سازمانهای شرقی مثل روسیه دنبال شبکه سازی هستند
    • مهندس IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      3 0
      همه سرویس‌های شرقی و غربی بر اساس سیستم سلولی مخفی کار می کنند و این شیوه شبکه سازی هست ..منتهی گاهی نشان کننده داخل این کار و می‌کنه مثلا ویرجینیا هال رو مطالعه کنید کسی که با حضور در فرانسه سه گردان عامل استخدام کرد! در مورد موساد هم استخدام نشان کننده در کشور هدف بارها در اسناد ساواک هست در داخل هم همین چند سال پیش نمونه شبکه سید امامی کشف شد..
  • ایران متحد IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    4 6
    باسلام؛امیداست باعنایت ومددالهی ،رسانه های داخلی بویژه رساته‌های اسلامی انقلابی داخلی باآگاهی بخشی واطلاع رسانی‌های مستند،متنوع ومکرروراهبردی برای نسلهای کنونی ومخاطب قراردادن آنهانسبت به دِین ونیزادای دِینی که هم نسبت به ایران وایرانیان دارندوهم نسبت به شهدای این خاک مقدس ونیزمجاهدتهایی که قشرهایی همچون روحانیت محترم ومردان وزنان مؤمن،باحباوباغیرت،شجاع وخاضع وفدائیان دین،ایران وایرانیان دارند،درحقیقت بایدتکلیف،مسؤولیت ووظیفه خودراباغیرت وعزت به انجام رسانیده وبجای تأثیرپذی ارفرهنگ پرگناه،پرفسادوابتذال ،باتوکل ومددالهی والگوپذیری ازقرآن ،پیامبراکرم ومعصومین الهی(س)،همچون شهدای ایران عزیزمان باغیرتمندی،تقوا،حیاوضمیرخداجووخدادوستی یک ایرانی اصیل،همواره حامی دین ومذهب تشیع،ایران ونانوس ایران زمین باشند،انشاءالله وصدالبته این مهم ازوظایف حتمی شماعزیزان رسانه ای درقبال مسؤولیت بندگی وتعهدی که نسبت به هموطنانتان دارید،حتماًوقطعاً بایدپیگیری شود،انشاءالله.باتشکر
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    13 8
    صهیونیستها تکلیف چاله هفت متری توو شمال تل ابیب رو روشن کنن ، اعتراف گیری از نیروی امنیتی ایران پیشکش😂
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    16 5
    سگ هارتوپوزی نخورده داستان سرایی هم،اگر هم کرده باشه که بیان توایران وآدم ربایی کنندویاراست راست کسی رابردارندوببرند،این آرزوی قلبی صهیون هست،پس راه نقشه اینهاروطوری بایدقطع کردویک طوری بایدایران تله بگذاردکه به وسعت کل ایران یه تله بزرگ وزمین مرگباروبدون بازگشت باشه قبل آن که مؤفق به کوچکترین اقدامی باشندخداقوت چشم های همیشه بیداروسربازان گمنام امام زمان
  • علیرضا IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    12 11
    واقعا از اولم حس کردم دارن دروغ میگن . همشم به خاطر این بود سر کشته شدن افسرای اطلاعاتیشون تو ایتالیا دنبال یه حرکتی بودن که بگن جبران کردیم :)
  • سبد IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    12 7
    کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!! صهیونی ها اگر توان چنین عملیاتی را داشتند، افسر کارکشته اطلاعاتی و ضدجاسوسی خود را محافظت می کردند تا نکشندش! حمایت از شهروندان عادی صهیونی در قبرس پیشکش شان!!!!
  • یزدان IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    8 16
    بالاخره انتظار دارید بعد اینهمه شکست اطلاعاتی مفتضاحه که خوردن یه همچنین تأتری رو سر هم نکنن؟ یه زمانی موساد قدرت اول اطلاعاتی منطقه بود یه جوری باید ماله کشی بکنه دیگه. یوسف شهبازی رو گرفتیم! خیلی خوب نگهش داید باهاش ترشی بندازید!
  • شمعون ازجوبشور IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    8 8
    اسرائیل به چه فلاکتی افتاده که رو آورده به این مسخره بازیها. یه زمانی کوماندو میفرستاد وسط افریقا هواپیمای ربوده شده رو آزاد میکرد حالا این فیلم های مسخره رو بازی میکنه بگه ما خیلی فعالیم
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      3 0
      درسته که سگ وحشی ویاهار سرپوزی نخورده توسط ایران وجبهه مقاومت به فلاکت روزافزون رسیده اما این حرومی های فتنه گروکثیف درتمام دوران تاریخ وبشریت رانبایدیک لحظه هم غافل بودوازنظردورنگه داشت
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    12 0
    ان جند الله هم الغالبون
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    13 0
    سپاه عزیز بازوی قدرتمند وشمشیر تیزوبرنده اقتداروعزت ملت ایرانه انشاالله خدای بزرگ ورحیم این نعمت ارزشمند روازمانگیره وباتاییدات الهی وامدادهای اشکارونهان خودش پشت وپناه پاسداران غیوروسرافراز وارتشیان دلاور وقهرمان این اب وخاک باشه.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    2 1
    حالا این فرد ایرانی رو گرفتند ؟ چطور آزادش می کنید؟
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    10 0
    یادتون باشه جنگ رسانه ای ، بالاترین جنگ حتی سلاح هستی ای هستش، شما رسانت قوی باشه ، هر حرف چرطی رو به مخاطبت میتونی القا کنی ، حالا جمهوری اسلامی فقط به دنبال جنگ سخت هستش اما از لحاظ رسانه و جنگ رسانه ای فاجعه بار هستش...
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      3 0
      توتمام این پیامهافقط شمااصل مطلب روگفتیددریغ ازیک ماهواره پخش برنامه تلوزیون اختصاصی تماما ایرانی درمدارزمین آهنگ وارتفاع۳۶٫۰۰۰کیلومتری
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    4 1
    باید همزمان با پیش بردن پرونده نابودیه رژیم کودک کش و تروریست صهیونیستی فکری هم برای اون مزدور و نوکر جیره خور و حقیر و رذل و خائنشون علف اوف کرد چون داره بدجوری وقاحت بار و گستاخانه حتی بیشتر از نقش یک خائن علیه ایران برای رژیم اسقاطیل خوش رقصی میکنه.
    • مقدس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      0 1
      متاسفانه عوامل خائن نفوذى M I 6 داخل مديريت هاى كلان خارجى در دولت شيطان بنفش چندين موقعيت مناسب براى يكسره نمودن و خرد كردن دهان و استخوان هاى علف اف رذل كفتارصفت و باند جنايتكارش را با كارشكنى و كشتن زمان از كشور سلب نمودند .
  • عیسی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    2 1
    فقط شما راست میگی
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    12 1
    اسراییل سال 2030 را نخواهد دید تمام قمارخانه ها و کاباره ها و نایت کلاب ها و دیسکو ها و بارهای شهرهای اسراییل به مسجد ، هییت ، پایگاه مقاومت ، مقرر اردوهای جهادی و کاروانهای راهیان قدس تبدیل خواهد شد .
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 1
    اسرائیل زر زیادی می زنه می خواد به عوامل خودش یه کم روحیه بده
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 0
    هرکاری شد بکنن که نظم به فرانسه بر نگردد
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    33 1
    کسانی که برای هواپیمای اکراین نارخت هستند چرا برای هواپیمای ۱۳۶۷ خلیج فارس ناراحت نیستند
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    5 2
    اکثر ساطین عثمانی از جمله سلطان سلیم، دیوان شعر به فارسی دارن سلاطین عثمانی عاشق زبان فارسی بودند چون خودشان از سکاهای ایرانی تبار هستد
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    مسئله این نیست که اسراییل یک مرتبط با ایران را ربوده یا نه . مسئله این است که اسراییل اشغالگراست و مانند تمام اشغالگران تاریخ محکوم به فناست مگر اینکه در رویکرد خود تغییری بنیادین را موجب کند . همان که بارها گفته شده : برگزاری رفراندوم بین تمام ساکنین سرزمین فلسطین و تمام انهایی که از انجا رانده و اواره شده اند
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 3
    کلا دو دسته هستن که خیلی میزنن، صهیونیستا و اصلاح طلبا
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    16 0
    یاد پشت پرده تورغوز آباد افتادم وخیلی پشت پرده های دیگه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    اسزاییل هم بدل سیاهبازی میزنه .
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    درویش خیلی بچه گانه رفتار کرد
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    در اینکه صهیونیست ها پدرسوخته و بد زاده اند تردیدی نیست
  • رجبعلی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    فقط مثل قضیه سرقت پروندها هسته نشه!
  • TR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    7 1
    قالی شویی ترقوز آباد هم دروغ بود
    • TR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      2 2
      چیزی که درسته نوکری کشورک های جعلی صدساله خاورمیانه برای ایرانه
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 0
    پس اونی که تو پراید نزدیک مجلس زدنش. لبو فروش بود؟
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 0
    هعییی!! دل غافل فخری،صیاد،روشن،تورقوز، وزیر، وکیل، رئیس...
  • DE ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    4 1
    خاک تو سر ربع پهلوی و اون زن بی حیاش که میرن دستبوسی صهیونیستها . اونها هم دم در مستراح و کنار سطل آشغال ازشون پذیرایی کردن .
    • یزدان IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      0 2
      معلوم که جیره تپل رسیده برات
  • مسعود IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    4 1
    مشرق جون ، شما نشون دادید که از بقیه خبرگزاری های ایران یه سر و کله بالاتر هستین . دمتون گرم .
  • امیر NL ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    نگفته اید این اقای یوسف شهبازی کی هست؟ به امید خفت و خاری دشمنان این کشور و انقلاب چه داخلی و چه خارجی
  • دهقان IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    4 0
    این فرد شهبازی کیه چه کاره هست اینم از ارازل هست یا تاجر و کاسب وطن فروش این را واضح بیان کنید تا مردم در شک تردید قرار نگیرند
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    وقتی دارید راجع به مسائل امنیتی فکر می کنید لطفا به این فکر کنید یک جهان لائیک است دو داریم سکولار میشیم سه یک عده‍ دنبال براندازیند چهار بهاییها پنج لائیک ها در جهان لائیک واقعا شش سرمایه دارها و سرمایه داری سرمایه داری پیروز شده ما دقیقا می خواهیم چه کنیم وکجا بیایستیم سرمایه داری لائیک است آنسان سرمایه داری به طور طبیعی لائیک است حالا دیگه خودتون می دونید با این نسلی که جلوتونه
  • یزدان IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    خخخخخ چه توهمی میزنین
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 1
    به زودی ایران دوباره ارباب جهان خواهد شد.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 2
    ایران نام هیچ نژادی نیست، ایران شلاق خدا بر صورت نژادپرستان است
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      1 0
      ساقی کبیر
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    2 0
    خب این آذربایجان جعلی مگه نوکر اسرائیل نیس؟ پس چرا گفتن اینهمه طرفدار داره
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 1
    امپراطوری یکتاپرستی ایران دویاره زنده شده است
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 1
    اینجرلیک نشان بردگی است.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 0
    هیچ معلوم هست در روابط بین باکو و نظام چه خبره؟
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 1
    بیچاره اسرائیل که با توسل به مهره ها و مزدوران آذربایجانی عملا با انتخاب داستانی رسوا نشان داد چقدر دستگاه امنیتی اش معیوب و دچار خطا هستند .
  • US ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 0
    دردوره های قبل گفته شداراذل واوباش این باراین ادم راربایشرکردن کی بوده چکاربوده رانگفتید تاملت حرفهای شماراباورکند
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      0 0
      اسراییل همیشه از مزدوران اقلیمک کردستان و اکراد استفاده کرده ....و حتی مرزبانان مارو شهید کرده
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    الان بنده خدارو گرفتن پس؟یوسف شهبازی نمیتونسته از آذربایجان رفته باشه قبرس؟مشرق مثل قضیه تور قوز آباد یا هواپیمای اکراینی نشه؟به نظرم یکم حرفه ای تر خبر بذارید که بعد تکذیب نشه خود دانید
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    حتما باید اذربایجام می فرستادیش ، نمی تونستید مثلا عراق بفرستید 🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس