کد خبر 1495234
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
دمای پایتخت به ۳۹ درجه می‌رسد

کارشناسان سازمان هواشناسی گفت: تا روز دوشنبه دمای هوای تهران افزایش ۴ درجه‌ای را تجربه کرده و به ۳۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

به گزارش مشرق، ، امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی کشور گفت: با توجه به عبور متناوب امواج ترازی میانی جو از سوی کشور، در پنج روز آینده به تناوب در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای نقاطی از استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمال، ارتفاعات البرز، شمال شرق کشور، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس افزود: امروز بیشتر بارش‌ها در سواحل شمال و شمال غرب استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و فردا در استان کرمان و شرق فارس آغاز می‌شود که در استان کرمان نیز بیشترین بارش‌ها را در ارتفاعات نیمه غربی، مرکز و جنوبی پیش‌بینی کردیم.

وی همچنین افزود: در همین زمان در شرق کشور و خصوصا در زابل، باد و گرد و خاک رخ می‌دهد و از فردا –جمعه- تا یکشنبه نیز خوزستان در برخی ساعات گرد و خاک خواهد داشت. تا روز شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

نقشینه درباره وضعیت جوی تهران گفت: امروز –پنج‌شنبه- و فردا شاهد وزش باد و نیز گاهی گرد و خاک در تهران خواهیم بود. بیشینه دمای تهران امروز ۳۵ درجه سانتی‌گراد، فردا ۳۶ و همینطور هر روز یک درجه به دمای آن افزوده می‌شود و روز دوشنبه به ۳۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. علاوه بر این پیش‌بینی روز دوشنبه هوای آسمان تهران ابری و گاهی همراه با رگبار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منالي از دیاري ایلام IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تو این گرما حسابی بپزید،هرچه کارخانه وکار هستش شما بردین تفریحاتتون هم میان اینجا،پولدار هستین،غمی ندارین
  • سهیل IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اتوبوس ها بیشترشون کولر ندارند
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    این که چیزی نیست، شهر اهواز ۵٠ تا ۵۵ درجه هم رسیده. نوشیدن چای لیمو، تو چنین درجه هایی می چسبه. 😋☕🍋
    • منالی از دیاری ایلام IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      دم هرچه بچه ی خونگرم اهواز هستش گرم، واقعا دوستتان دارم هرچند من یه کوردم ولی هردو ایرانی هستیم،شهر ایلام دماش 27 یا 28 میشه حداکثر البته الان تیر گرمتر میشه،ولی واقعا سخته زندگی در این دما
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      اره زیر باد کولر البته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس