کد خبر 1495448
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
سانحه

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس در محور دامغان- سمنان، ۲۹ مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش مشرق، پژمان قراییان، سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دقایقی پیش اظهار کرد: واژگونی اتوبوس در محور دامغان- سمنان، ۲۹ مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

وی تصریح کرد: در امدادرسانی به مصدومان این حادثه که حوالی ساعت چهار بامداد امروز رخ داد، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر همراه با ۱۰ نفر نیروی عملیاتی حضور داشتند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: این اتوبوس از قوچان به سمت تهران در حال سفر بود و در ۱۲ کیلومتری سمنان دچار واژگونی شد.

قراییان ادامه داد: مصدومان حادثه همگی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند و در بخش اورژانس تحت نظر بوده و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

پلیس راه استان سمنان هنوز درباره علت حادثه و شمار مصدومان این واژگونی اظهار نظری نکرده؛ تصویر خبر آرشیوی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    2 0
    آمار تصادف خیلی رفته بالا و اکثرشون بخاطر نقص فنیه . بحدی قیمت لوازم یدکی و اجرت تعمیر نجومی شده که اکثریت با وجود نقص در خودرو از ناچاری و گرفتاری زندگی باهاش تردد میکنن . مسئولین هم فقط دنبال بسته بودن درها بر روی واردات خودرو و لوازم یدکی بخاطر 10 برابر قیمت قالب کردن لگنهای داخلی . تصادف کیلویی چنده براشون ؟
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    2 0
    از دامغان به سمت تهران که میروید 20 کیلومتر مانده به شهر کویری سمنان سراشیبی تند و طولانی پیش رو دارید که خیلی باید مراقبت کنید تا وسط کویر بی اب و خشک غیر از سوزش افتاب و زمین تفتیده اطراف و شبهای هراس انگیز بیابان خدایی ناکرده مشکل دیگری نداشته باشید خداوند این عزیزان را شفای عاجل عنایت فرماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس