کد خبر 1495749
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
سازمان استخدامی

براساس اعلام سازمان اموری و استخدامی ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت ۶ صبح آغاز می شود.

به گزارش مشرق، با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.

بر اساس اعلام جدید سازمان اداری و استخدامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی ملزم به رعایت میزان ۴۴ ساعت کار در هفته مطابق با ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند.

به اطلاع می‌رساند با هدف تسهیل رفت‌وآمد شهروندان، ارائه خدمات ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری از طریق قطار شهری، اتوبوس، تاکسی و همچنین قطارهای حومه‌ای، متناسب با این تغییر، هماهنگ خواهد شد.

در این بازه زمانی ساعت آغاز به کار واحدهای ستادی (دستگاه‌های اجرایی-ملی)، مستقر در شهر تهران شناور نبوده و هماهنگ با تمامی دستگاه‌ها ۶ صبح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 1
    گفتین اول خرداد ساعت ۶ صبح میشه الان اواخر خردادماه
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    4 1
    شما ساعت 6.30 تشریف ببر یه اداره اگه کارت رو رانداختن! بر و بچ با بربری و پنیر و املت میان داخل. مثل آدم عاقل ساعت و عقب می کشدید که بازرآرید پشیمانی نشه!
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      1 0
      جلو باید میکشیدن
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      1 0
      آقا همین برو و بچ هم انسان هستند وموجود زنده اند . بالاخره باید یک صبحانه ای چیزی بخورن یا نه؟! منتهی ساعت کاری را سنگین ساعت ۷ بذارند بهتره.
  • طبا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    چرا لقمه رو دور سرتون می پیچونید!!!؟؟؟؟ خوب مثل آدم و تمام جای جهان، ساعتها رو عقب میکشیدید !!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    اداره است یا کله پزی این کار فقط رفع تکلیف است و بشدت بضر ارباب رجوع که هنوز بیرون نزده خواهند گفت اداره تعطیله ساعت ۱ که گفته شده عملا ساعت ۱۲ پایان کار ارباب رجوع است پیک ورود هم تازه ۹ صبح شروع میشه پس بهتر است ساعت کار مثل قبل باشد و کارمند ۳ ساعت بی خیال کولر گازی و چیلر شوند زیر آفتاب سوزان که بسر نمیبرند
  • محمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 0
    تو دنیای امروز که بیشترش مجازیه و با تکنولوژی سر وکار داره برای کشورهای پیشرفته و خواهان توسعه راندمان کاری مهمه وبرای همین بعضی کشورها ساعت کاری رو تا 32 ساعت پایین آوردند اما روشنفکرای ما فقط یادگرفتند ساعت رو پایین وبالا کنند.یکی نیست بگه 6 تا 8 صبح کدوم ارباب رجوع میاد.از اونطرف هم ساعت 1 که میشه همه درحال چرت زدن هستند.این وسط دو اتفاق میفته...هم انرژی به هدر رفته.هم ترافیک و حمل ونقل سنگین میشه وهم پرت ساعت کاری داریم.بابا توروخدا یک بارهم شده عاقلانه تصمیم بگیرید تا مردم هم بگند والا به شعورشون
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    0 0
    شروع کار ادارات ساعت ۷ اعلام شود بهتر است اگر مشکل برق هم هست از ساعت کاری کسر سود یا در قالب دورکاری باشد بهتر است تا برنامه ریزی بی توجه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس