سقوط یک پهپاد روی یک ساختمان اداری در «بلگورود» روسیه+عکس

«ویچسلاو گلادکوف» فرماندار بلگورود واقع در روسیه امروز از سقوط یک فروند پهپاد روی یک ساختمان اداری در این منطقه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ویچسلاو گلادکوف» فرماندار بلگورود واقع در روسیه امروز جمعه از سقوط یک فروند پهپاد روی یک ساختمان اداری خبر داد.

بر اساس این گزارش، حادثه مذکور تلفات جانی در پی نداشت، اما سقف ساختمان و ۲ خودرو در این حادثه آسیب دیده اند.

تا کنون اطلاعات بیشتری در این باره رسانه ای نشده است.

سقوط یک پهپاد روی یک ساختمان اداری در «بلگورود» روسیه+عکس

سقوط یک پهپاد روی یک ساختمان اداری در «بلگورود» روسیه+عکس

سقوط یک پهپاد روی یک ساختمان اداری در «بلگورود» روسیه+عکس

نیروهای مسلح روسیه در هفته های پیش اقدام جدید کی‌ یف با هدف انجام حمله تروریستی علیه غیرنظامیان شهر شِبِکینو در منطقه بلگورود روسیه را خنثی کردند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در جریان درگیری‌ ها، نیروهای اوکراین دست کم ۳۰ تروریست، ۴ زره‌پوش، یک سامانه موشک‌انداز «گراد» و یک وانت‌بار خود را از دست دادند.

به دنبال وقوع چند حمله از این دست به بلگورود، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه در اظهاراتی اعلام کرد: حملات اوکراین به روسیه تروریستی است و نه نظامی. این سلاح‌ها نمی‌توانند به تأسیسات نظامی آسیب بزنند. اوکراین مورد حمایت آمریکا و اروپا است که در مسیر جنگ با روسیه قرار گرفته اند. به حملات تروریستی باید به سخت‌ترین وجه ممکن پاسخ داده شود. رژیم کی یف مانند لانه زنبور است و تا زمانی که نابود نشود تهدید دائمی خواهد بود.

در حالی‌که مسکو همواره تمایل خود برای مذاکرات صلح با کی‌ یف را ابراز کرده، زلنسکی با امضای قانونی، هرگونه مذاکره با طرف روسی را ممنوع کرده است. سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در این‌ باره گفته که از اظهار نظر کردن درباره بیانیه‌ های واشنگتن مبنی بر عدم تمایل مسکو برای برگزاری مذاکرات صلح با کی‌ یف، خسته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    3 3
    اوکراین ظاهرا توان جنگ نداره و امید به اقدامات تروریستی و... داره
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      1 0
      روسیه شهرها زیرساخت های اوکراین رو هدف قرار میده چطور برای روسیه تروریستی نیست اما برای اوکراین تروریستی هست میشه معنی تروریست رو بگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس