تشکیل پرونده قضایی برای مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی

 دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال انتشار خبری در مورد مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی، از تشکیل پرونده قضایی خبر داد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبری مبنی بر مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی تهران، پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شده است.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران خطاب به ضابط قضایی دستور تحقیق و بررسی در مورد این پرونده و شناسایی ضارب را صادر کرد.

به گزارش ایرنا از قوه قضاییه، در پی انتشار خبری مبنی بر مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی تهران، پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شده است.
علی صالحی خطاب به ضابط قضایی دستور تحقیق و بررسی در مورد این پرونده و شناسایی ضارب را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    3 0
    این روزا برخی هجوم ها و وحشیگری ها علیه روحانی ها زیاد شده. اخرالزمان سختی شده. پناه بر الله و مهدی فاطمه
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    اینها میرن به روحانی و آخوندی حمله میکنن که اصلا هیچ نقشی در ساختار حکومت نداره و هیچ تاثیری در قدرت نداره و مثلا امام جماعته یه مسجده برای نماز خوندن مردم! این جماعت رسما زنازاده هستن غیر از زنازاده چه کسی میتونه اینقدر رذل و پست باشه که به یه آدم بیگناه اینطور حمله کنه این بیشرفا فردا پس فردا در مملکت به قدرت برسن تمام مساجد رو به گلوله میبندن اینا زنازاده ان والا
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 0
    باید تن بعضی از بچه های رزمی کار متدین لباس روحانیت پوشاند و در برخی مناطق با هماهنگی تردد کنند و هر کس که تعدی کرد توسط این جوانان ملبس به لباس روحانیت به شدت ادب شوند هم بازتاب خوبی در جامعه دارد و هم بعضی افراد مریض جرات این چنین اعمالی را به خود نمی دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس