کد خبر 1498897
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
پیشنهاد وسوسه‌کننده الهلال به ستاره لیورپول

الهلال قصد دارد تا برای جذب روبرتو فیرمینو، پیشنهاد دستمزد سالانه ۳۰ میلیون یورویی را به این بازیکن ارائه کند.

به گزارش مشرق، حضور تیم های عربستانی در بازار نقل و انتقالات تابستانی اروپا، تمامی نگاه ها را به خود جلب کرده است. باشگاه های سعودی با ارائه پیشنهادهای سرسام آور، به دنبال جذب بهترین بازیکنان حاضر در قاره سبز هستند و اکنون به سراغ بازیکن لیورپول رفته اند.

قرارداد روبرتو فیرمینو با لیورپول به پایان رسید و او به طور قطع از این تیم جدا می شود. مدیران الهلال نیز فرصت را غنیمت شمرده و به سراغ این بازیکن رفته اند تا به نوعی، ناکامی در جذب لیونل مسی را با جذب ستاره هایی مطرح جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد نجومی الهلال برای نیمار +عکس

طبق اعلام اکرم کونور، خبرنگار مطرح ترکیه ای و فعال در بازار نقل و انتقالات، پیشنهاد باشگاه عربستانی برای جذب فیرمینو، یک قرارداد ۲ ساله است که قابلیت تمدید برای سال سوم را نیز دارد.

عربستانی ها برای جلب نظر فیرمینو، به او دستمزد سالیانه ۳۰ میلیون یورو را پیشنهاد داده اند که در صورت انعقاد قرارداد سه ساله و با احتساب پاداش ها، او می تواند نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو را به دست بیاورد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    2 0
    بابا من خودم فوتبالم میتونم بازی کنم بچگیا تو کوچه چند بار با توپ پلاستیکی بازی کردم دیگه حداقل طوری میتونم بازی کنم که اگه اون یارو بخاد 100 ملیون یورو بگیره من یه ملیون یورو بگیرم همین الان یه زنگ به الهلال بزنید بگید یه یدالله تو ایران هست فوتبالش بد نیست در حد یه ملیون یورو هست بگیریدش حالا برا اونام یه ملیون یورو پولی نیس فوقش اگه نتونستم بازی کنم بهم میگن بیا این یه ملیونو بگیر گورتو گم کن برو دیگه هم این ورا پیدات نشه منم از خدا خواسته قبول میکنم چون قرارداد دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس