کد خبر 1499214
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
علی اکبر محرابیان

وزیر نیرو درباره کاهش فشار و قطع آب در تهران گفت: تقریبا تمام نقاط کمبود آب برطرف شده و امیدواریم تا ساعات آتی فشار آب به حالت عادی برگردد.

به گزارش مشرق، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد.

وی افزود: این واقعه در پایین دست سد کرج اتفاق افتاد و ما ناگزایر بودیم مسیر سیصدمتری را باز کنیم. اولین نکته انتقال ماشین آلات بود که تونل دسترسی مسدود شده بود و ما ماشین آلات را با روش های مختلف از مسیری باتلاقی عبور دادیم که ۴۸ ساعت این فرآیند طول کشید. بعد از انتقال تجهیزات، در حداقل زمان و در ۱۲ ساعت کانالی را حفاری کردند و ارتباط انتقال آب از دوشنبه انجام شد.

محرابیان تاکید کرد: همچنین با کدورت آب ناشی از گل و لای روبه رو شدیم که برای رفع آن هم تلاش شد و از دیشب تصفیه خانه‌های تهران در مدار تولید هستند و با ظرفیت کامل آب تولید می‌کنند.

وزیر نیرو تاکید کرد: تقریبا تمام نقاط کمبود آب برطرف شده و امیدواریم تا ساعات آتی فشار آب به حالت عادی برگردد. مردم عزیز اگر موردی بود با شماره ۱۳۲ تماس بگیرند و همکاران ما برای رفع مشکل بسیج شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    اغور بخیر، بالاخره ظاهر شدن!
  • مهدی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 0
    عرض سلام و احترام چند روزی هست که مدیران مربوطه در حوزه آب و وزارت نیرو خبر حل مشکل افت فشار آب را به ساکنین البرز می دهند!؟ گویا وزیر نیرو آب سد امیرکبیر را فقط مخصوص تهران می دانند!؟ با توجه به اظهارات مدیران مربوطه در چند روز اخیر تا حالا باید مشکل افت فشار آب کرج حل می شد!؟ گویا آنان از حال مردم خبر ندارند و فقط در حل مشکلات مربوط به خود و محله ی خانواده های خود تلاش دارند.... ازاین همه بی کفایتی و وظیفه نشناس بودند در تمامی حوزه های مدیریتی به خدا پناه می بریم و لعنت خدا بر ظالمین باد.
  • مهدی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 0
    عرض سلام و احترام چند روزی هست که مدیران مربوطه در حوزه آب و وزارت نیرو خبر حل مشکل افت فشار آب را به ساکنین البرز می دهند!؟ گویا وزیر نیرو آب سد امیرکبیر را فقط مخصوص تهران می دانند!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس