کد خبر 1499874
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
این مدیر نکونام را سرمربی استقلال می‌کند

جواد نکونام در فاصله بسیار نزدیک نسبت به نیمکت استقلال قرار گرفت.

به گزارش مشرق، اگرچه باشگاه استقلال هفته گذشته با آوردن یک مربی اسپانیایی به تهران برای نیمکت خود مانور تبلیغاتی انجام داد، اما حجت کریمی صبح روز جمعه مدعی شد قضیه حضور رامون لوپس در جمع آبی‌پوشان منتفی است و به این ترتیب شانس سرمربی ایرانی و به ویژه جواد نکونام به طرز بسیار قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرد. البته مواردی وجود دارد که باید به‌طور کامل حل شود و پس از آن نکونام هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

کمیته فنی این باشگاه رای به حضور جواد داده و حالا به نظر می‌رسد یکی از مدیران عامل اسبق باشگاه استقلال هم پیگیر شرایط نکونام است تا زمینه برای حضور او روی نیمکت استقلال را فراهم کند.

کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین آبی‌ها که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ آزادگان و جام باشگاه‌های آسیا را هم دارد، این روزها پیگیر وضعیت نکونام است تا تمام موارد را مرتفع کند و زمینه برای سرمربی شدن این کاپیتان اسبق تیم ملی در جمع استقلالی‌ها فراهم بیاید. اگر نکونام استقلالی شود بدون شک مدیرعامل اسبق استقلال نقش مهمی در این ماجرا ایفا کرده است.

جواد نکونام با استقلال سابقه قهرمانی در پیکارهای لیگ برتر تحت عنوان بازیکن را دارد و همراه با آبی‌پوشان تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفته است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    1 2
    حجت کریمی یک مترسک است بابا حمید پرسپولیسی ها نکونام را به استقلال تحمیل کرده است. ما استقلالی ها هیچ یک از این سه نفر را دوست نداریم
  • حمیدرضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 1
    *** نکونام حتما باید در مورد کنار کشیدن تیم از مسابقات باشگاهی آسیا مصاحبه و پاسخ گو باشه .... بی اخلاقی و بی تعهدی و بی دلیل کاری را انجام داد که نباید حداقل بخاطر هوادار و بازکن های فولاد در قبل از آخرین بازی کنار می کشید .
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    1 0
    لنگیها ریختن اینجا به عنوان هوادار استقلال نظر میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس