کد خبر 1500296
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۷

گام به گام دریافت ویزای کانادا علی بابا

دریافت ویزای توریستی کانادا برای بسیاری از مسافرانی که به دنبال سفر به کانادا هستند، مسئله‌ای پیچیده و چالش برانگیز به نظر می‌رسد. با این حال، با توجه به تعداد زیادی از ایرانیانی که به دنبال اخذ ویزای توریستی کانادا هستند، سایت علی بابا به عنوان یکی از راه‌های محبوب و راحت برای دریافت این ویزا مطرح شده است. در این مقاله گام به گام دریافت ویزای کانادا علی بابا را با هم مرور می کنیم.

انواع ویزای توریستی کانادا

در کانادا، دو نوع ویزای توریستی وجود دارد. ویزای توریستی معمولی (Single Entry Visa)؛ این نوع ویزا به شما اجازه ورود به کانادا برای یک بار و با مدت اعتبار مشخص شده از سفارت یا کنسولگری کانادا می‌دهد. پس از خروج از کانادا، برای ورود مجدد باید مجدداً ویزای توریستی درخواست کنید.

ویزای توریستی چند بار ورود (Multiple Entry Visa) اما به شما اجازه ورود به کانادا برای چندین بار و با مدت اعتبار مشخص شده از سفارت یا کنسولگری کانادا می‌دهد. شما می‌توانید در طول مدت اعتبار ویزا چند بار به کانادا سفر کرده و خارج شوید، بدون اینکه برای هر بار ورود به کانادا، مجدداً ویزای توریستی درخواست کنید.

در هر دو نوع ویزای توریستی کانادا، مدت اعتبار و مدت اقامت متفاوتی وجود دارد که بسته به مورد درخواست شما و تصمیم سفارت یا کنسولگری کانادا، تعیین می‌شود.

دریافت ویزای کانادا می‌تواند گاهی پیچیده و زمان‌بر باشد اما نیازی به نگرانی نیست، علی بابا همچنین می‌تواند به شما در این مراحل کمک کند. در ادامه گام به گام مراحل دریافت ویزای کانادا علی بابا را برای شما توضیح دهیم. با پیگیری مراحل ارائه شده در این مقاله، می‌توانید به راحتی و با کمترین زمان و هزینه، ویزای خود را دریافت کنید.

گام اول: ورود به سایت علی بابا

اولین گام برای دریافت ویزای کانادا، ورود به سایت علی بابا است. برای این کار، باید به آدرس "alibaba.ir" مراجعه کنید. سپس باید به قسمت "ویزاهای کانادا" بروید و گزینه "ثبت نام" را انتخاب کنید.

گام دوم: پر کردن فرم ثبت نام

بعد از انتخاب گزینه "ثبت نام"، باید فرم ثبت نام را پر کنید. در این فرم، باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید، از جمله نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، مشاغل، اطلاعات تماس، اطلاعات مسافرت و سوابق سفری. در این فرم، شما همچنین می‌توانید نوع ویزایی که می‌خواهید دریافت کنید را انتخاب کنید.

گام به گام دریافت ویزای کانادا علی بابا

گام سوم: آپلود مدارک مورد نیاز

بعد از پر کردن فرم ثبت نام، باید مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. این مدارک شامل گذرنامه، عکس پاسپورت، برگه تایید پرداخت هزینه ویزا و اسنادی مانند اثبات اقامت و اطلاعات بانکی است. لطفا توجه داشته باشید که تمامی مدارک باید با فرمت pdf باشند و حجم آن‌ها باید کمتر از ۵۰۰ کیلوبایت باشد.

گام چهارم: پرداخت هزینه

بعد از آپلود مدارک، باید هزینه ویزای خود را پرداخت کنید. هزینه ویزای توریستی کانادا در سال ۲۰۲۳ بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ دلار است. شما می‌توانید این هزینه را با استفاده از کارت اعتباری خود پرداخت کنید.

گام پنجم: ارسال مدارک

پس از پرداخت هزینه، باید مدارک خود را ارسال کنید. برای این کار، باید از طریق سایت علی بابا به بخش "پیگیری وضعیت ویزا" بروید و شماره پیگیری خود را وارد کنید. سپس باید دکمه "ارسال مدارک" را انتخاب کنید و مدارک خود را آپلود کنید.

گام ششم: انگشت‌نگاری بایومتریک

پس از طی این مراحل، نامه انگشت‌نگاری برای انجام بایومتریک در کشور مورد نظر شما، در اختیارتان قرار داده می‌شود و شما باید در مدت یک ماه برای انجام انگشت نگاری اقدام کنید. شما خود می توانید محل انگشت‌نگاری را خود انتخاب کنید و به شهرهای دبی ، استانبول، آنکارا، ایروان سفر کنید.

بعد از انجام انگشت‌نگاری حداکثر ظرف سه ماه (بین دو هفته تا سه ماه)، جواب نهایی اعلام می‌شود و شما بلافاصله از طریق کارشناسان علی بابا در جریان نتیجه قرار خواهید گرفت.

گام هفتم: پیگیری وضعیت ویزا

بعد از ارسال مدارک، شما می‌توانید وضعیت ویزای خود را پیگیری کنید. برای این کار، باید به بخش "پیگیری وضعیت ویزا" در سایت علی بابا بروید و شماره پیگیری خود را وارد کنید. سپس باید دکمه "پیگیری وضعیت ویزا" را انتخاب کنید و وضعیت ویزای خود را بررسی کنید.

گام به گام دریافت ویزای کانادا علی بابا

گام هشتم: دریافت ویزا

در صورتی که ویزای شما تایید شود، باید آن را از طریق پست دریافت کنید. در این مرحله، باید به نشانیی که در فرم ثبت نام وارد کرده‌اید، پیامک دریافت کنید و با مراجعه به دفتر پست، ویزای خود را دریافت کنید.

در نهایت، دریافت ویزای کانادا از طریق سایت علی بابا، می‌تواند برای شما خیلی ساده و راحت باشد. با دنبال کردن گام به گام مراحل لازم، می‌توانید به راحتی ویزای کانادا را دریافت کنید و به مسافرت خود بپردازید.

با این حال، در صورتی که هنوز هیچ تجربه‌ای از دریافت ویزای کانادا ندارید، می‌توانید با مراجعه به دفتر مهاجرتی یا مشاوره تخصصی، از نکات و راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

به علاوه، با توجه به نکات و راهنمایی‌هایی که در این مقاله به شما ارائه شده است، می‌توانید از اشتباهات مرسوم در درخواست ویزا جلوگیری کنید و فرآیند دریافت ویزا را به بهترین شکل پیش ببرید. بنابراین، دریافت ویزای توریستی کانادا از طریق سایت علی بابا با توجه به راهنمایی‌های ما در این مقاله، به یکی از روش‌های بهینه و راحت برای شما تبدیل خواهد شد که می‌تواند سفر شما به این کشور دیدنی و جذاب را تحقق بخشد

سخن آخر

در نتیجه، دریافت ویزای توریستی کانادا از طریق سایت علی بابا با توجه به روند ساده و راحتی که در این مقاله شرح داده شده است، به یکی از مسیرهای محبوب و پرکاربرد برای مسافرانی که به دنبال سفر به کانادا هستند تبدیل شده است. با دنبال کردن مراحل گفته شده، می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه و زمان، ویزای خود را دریافت کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس