حضور ۴۳ تیم امدادی در مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی

سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰‌روزه در ۵ روز گذشته، از حضور ۴۳ تیم امدادی برای امدادرسانی خبر داد.

به گزارش مشرق، بابک محمودی، با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ١٢٠ روزه از ۳ لغایت ۸ تیر و تا ساعت ٦ صبح پنج شنبه، گفت: در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ١٢٠ روزه، ۳ استان، ۱۰ شهرستان، ۲۸ منطقه شامل ۲۸ روستا، نیاز به دریافت خدمات امداد و نجات پیدا کردند.

وی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۱۹۵۶ نفر امدادرسانی کردند، ۱۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۲ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: متأسفانه یک هموطن در شهرستان ساردوئیه در اثر سیل جان خود را از دست داد.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به حضور ۳۴ تیم امدادی و ۱۴۷ نفر در عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روزه، ادامه داد: در این امدادرسانی‌ها ۲۸ دستگاه چادر، ۱۶۲ تخته پتو، ۸۵ تخته موکت، ۲۶۳ کیلوگرم نایلون، ۳۳ ست بهداشتی، ۴۱۴ بسته غذایی و ۶۸۰ قوطی کنسروجات توزیع شد.

وی با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روز، در ۵ روز گذشته از حضور ۴۳ تیم امدادی خبر داد و گفت: امدادرسانی در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس