کد خبر 1507337
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
حمایت پاسور تیم ملی والیبال از عطایی

پاسور تیم ملی والیبال گفت: به نظر من باید به اندازه مربیان قبلی، به کادر فنی فعلی تیم ملی زمان داده شود.

به گزارش مشرق، محمدطاهر وادی در گفت‌وگویی درمورد عملکرد و نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ اظهار داشت: باید بپذیریم که شرایط سختی برای تیم ملی وجود داشت. غیبت میلاد عبادی‌پور روی عملکرد تیم ملی تاثیر داشت، به هر حال او در کنار حضرت‌پور به خوبی عقب زمین را مدیریت می‌کرد.

وی ادامه داد: استرسی که در تیم ملی و بازیکنان وجود داشت موجب می‌شد که نتوانیم عملکرد همیشگی خود را داشته باشیم. حتی زمانی که چند امتیاز از حریف پیش بودیم آن استرس موجب می‌شد تا کار خوب پیش نرود و تمام بازیکنان در ناخودآگاه خود می‌گفتند که نکند بازی برگردد و نتوانیم برنده شویم. تیم ما به باخت عادت نکرده، بلکه استرس می‌گرفتیم و نمی‌توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و کار را تمام کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا نیاز است که کادر فنی تیم ملی تغییر کند یا خیر، تصریح کرد: چرا سال قبل که تیم ملی نتایج نسبتاً خوبی گرفت کسی حرف از تغییر نمی‌زد؟ در دوران کولاکوویچ هم دو دوره تیم ملی شرایط خوبی نداشت، اما او از سمت خود برکنار نشد. به عقیده من همانقدر که از مربیان قبلی حمایت شد باید از کادر فنی فعلی تیم ملی هم حمایت شود.

وادی افزود: پیش از بازی‌های قهرمانی آسیا هرچقدر حمایت‌ها بیشتر شود، قطعاً شرایط هم بهتر خواهد شد. مردم و جامعه ایران احساسی است و متاسفانه صحبت‌هایی همچون اخراج و حرف‌هایی از این دست بیشتر از تعریف و تمجیدها در اذهان می‌ماند. نظرات منفی تا همیشه در ذهن‌ها می‌ماند و فکر می‌کنم در این شرایط بهتر است که از تیم ملی حمایت شود. در سال گذشته هم هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد خوبی نداشتیم، اما چون حمایت‌ها جدی و زیاد بود توانستیم به مسابقات برگردیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک بازگشت بازیکنانی همچون میلاد عبادی‌پور و میثم صالحی و ... می‌تواند به تیم ملی کمک کند. بازیکنی همچون خانزاده جوان است و به زمان نیاز دارد تا به پختگی برسد. امثال خانزاده باید در کنار عبادی‌پور قرار بگیرند تا از تجربیات آنها استفاده کنند.

پاسور تیم ملی والیبال اظهار داشت: ما عضوی از تیم ملی هستیم و مردم حق دارند نگران وضعیت این تیم باشند. مردم و کارشناسان حق دارند انتقاد کنند، چون آنها انتظار دارند تیم ملی همیشه برنده باشد. قبول داریم که ما خوب بازی نکردیم، اما به هر حال تیم ملی باید حمایت شود تا در بازی‌های قهرمانی آسیا عملکرد بهتری داشته باشد.

وادی درمورد اینکه گفته می‌شود که ژاپن با نفرات اصلی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به ایران نخواهد آمد، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند. ما به گونه‌ای تمرین خواهیم کرد که هیچ حریفی را دست کم نگیریم. تصور ما این است که تمام تیم‌ها با قدرت کامل وارد میدان می‌شوند. در این شرایط مردم هم باید از ما حمایت کنند تا بجای ۱۴ بازیکن، ۱۵ بازیکن داشته باشیم. بدون شک بازی‌های قهرمانی آسیا میدانی انتقامی از ژاپن خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس