کد خبر 1507408
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
برنامه مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در گروه مردان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ که از ۱۶ خرداد آغاز شده بود، ۱۹ تیرماه پس از برگزاری ۹۶ مسابقه به پایان رسید.

در پایان مرحله گروهی هشت تیم آمریکا، ژاپن، لهستان، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، اسلوونی و فرانسه با کسب رتبه‌های اول تا هشتم جدول به مرحله نهایی صعود کردند.

مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با هشت دیدار در شهر کدانسک لهستان از ۲۸ تیر تا یکم مرداد پیگیری خواهد شد و فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را به وقت تهران به شرح زیر اعلام کرد:

چهارشنبه ۲۸ تیر

آمریکا – فرانسه ساعت ۱۸:۳۰

ایتالیا – آرژانتین ساعت ۲۱:۳۰

پنج‌شنبه ۲۹ تیر

ژاپن – اسلوونی ساعت ۱۸:۳۰

لهستان – برزیل ساعت ۲۱:۳۰

تیم آمریکا در هفته سوم مرحله مقدماتی موفق به شکست سه بر صفر فرانسه شده بود و ۲۸ تیر برای دومین بار به مصاف این تیم می‌رود.

همچنین لهستان در هفته سوم سه بر یک برزیل را شکست داده بود و پرافتخارترین تیم والیبال جهان ۲۹ تیر کار بسیار دشواری برابر میزبان خواهد داشت.

تیم‌های ایتالیا و آرژانتین نیز در هفته نخست مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر رفته بودند که آرژانتین موفق به شکست سه بر صفر حریف شده بود.

تیم‌های ژاپن و اسلوونی در مرحله مقدماتی دیداری با یکدیگر نداشتند و در مرحله یک چهارم نهایی برای نخستین بار در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف هم می‌روند.

مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ روزهای شنبه ۳۱ تیر و یک‌شنبه یکم مردادماه برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين DE ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    0 0
    حالا اميدوارم كه مربيان تيم ملى و اعضاى كادر فنى بازيهاى اين مرحله را تماشا كنند و بفهمند واليبال يعنى چه؟و ببينند شيوه و كيفت تكنيكهاى ارائه شده در همه زمينه ها و همچنين نحوه تعويض بازيكنان در شرايط مختلف و فاصله واليبال ما با بازيهاى انجام شده در اين مرحله پايانى .
    • پری مجرد44 ساله IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      0 0
      احسنت موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس