شناسایی ۵۵۰ اینفلوئنسر و سلبریتی برای دریافت مالیات

به گفته سخنگوی اقتصادی دولت ۵۵۰ کاربر رسانه‌های اجتماعی با درآمد تبلیغاتی بالا برای دریافت مالیات شناسایی شدند که واریزی به حساب ۱۲۳ نفر از این افراد حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش مشرق، در سال‌های گذشته موضوع جلوگیری از فرار مالیاتی دهک‎‌های بالای جامعه و حذف معافیت‌های مالیاتی غیرموجه در فضای کارشناسی و رسانه‌ای کشور بیشتر از گذشته مطرح شده که یکی از مصادیق آن «معافیت مالیاتی هنرمندان و سلبریتی‌ها» بوده است.

مخاطبان خبرگزاری فارس نیز بارها با ثبت‌ پویش‌هایی در سامانه « فارس من» خواستار دریافت مالیات از سلبریتی‌ها شده‌اند.

به نظر می‌رسد دولت موضوع دریافت مالیات از سلبریتی‌ها را کلید زده است. در هیمن راستا احسان خاندوزی امروز در نشست خبری خود درباره تاکید دولت برای افزایش درامد مالیاتی و عدم پرداخت مالیات از سوی سلبریتی‌ها و برنامه دولت در این باره، گفت: تمرکز دولت بر مسئله شناسایی درآمد ها بوده است و ۵۵۰ کاربر رسانه های اجتماعی با درآمد تبلیغاتی بالا شناسایی شده اند و ۱۲۳ نفر که حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد واریزی به حساب هایشان بوده،شناسایی شدند.

وی گفت: برای دولت درآمد چهره‌ها و سایر گروه های اجتماعی تفاوتی ندارد و براساس احکام‌قانون عمل خواهد شد .

وزیر اقتصاد درباره اخذ مالیات از مالکان خانه‌ها در منطقه باستی هیلز نشینان لواسان گفت: براساس آخرین عدد حدود ۴۵ هزار خانه لوکس برگه مطالبه مالیاتی برایشان صادر شده است‌.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 16
    پس وظیفه تک تک شما روسگرایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      15 1
      قرصاتو بخور
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      9 1
      خدا شفات بده
    • BE ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      زنده باد پوتین دست خدا در حفاظت از انسانیت در برابر غرب امپریالیست و همجنس بازپرست. زنده باد روسیه قهرمان. مرگ بر غرب وحشی و آمریکا. حالی میده آدم در غرب زندگی کنه فحششونم بده. خخخخخخخخ!
    • BE ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      زنده باد پوتین دست خدا در حفاظت از انسانیت در برابر غرب امپریالیست و همجنس بازپرست. زنده باد روسیه قهرمان. مرگ بر غرب وحشی و آمریکا. حالی میده آدم در غرب زندگی کنه فحششونم بده. خخخخخخخخ!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس