کد خبر 1510610
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
چرا اینترنشنال شبکه صهیونیستی است؟+ فیلم

واکنش شبکه اینترنشنال نسبت به قرآن سوزی و صرف مجوز برای سوزاندن تورات، علاوه بر اثبات مجدد استانداردهای دوگانه در این رسانه، نشان دهنده ارتباط این شبکه تروریستی با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، چندی پیش پس از آنکه فردی در سوئد نسبت به سوزاندن قرآن کریم در مقابل یک مسجد اقدام کرد؛ شخص دیگری درخواست مجوز برای سوزاندن توارت در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در سوئد را ارائه داد؛ اما در نهایت تورات را نسوزاند. او گفت که با سوزاندن کتب مقدس مخالف است. از نظر دین اسلام نیز سوزاندن کتب آسمانی حتی با وجود تحریف‌های فراوان، مجاز نیست. اما در این بین، رفتار دوگانه رسانه فارسی زبان خارجی نسبت به سوزاندن قرآن و صرف مجوز برای سوزاندن تورات، قابل توجه است.

فارغ از این که ماجرای قرآن سوزی و تورات سوزی، موضوعی امنیتی و بر اساس نسخه پیچی صهیونیست‌ها است، نحوه تقابل اینترنشنال با دو موضوع قرآن و تورات جای تامل دارد.

شبکه اینترنشنال در واکنش به سوزاندن قرآن، آن را نتیجه «آزادی بیان» دانست و تصریح کرد که «در سوئد آزادی بیان دارید که به یک دین توهین کنید.» این رسانه در حمایت از قرآن سوزی گفت: «شما اجازه دارید که دین اسلام یا هر دین دیگری را مورد نقد یا تمسخر قرار دهید.»


اینترنشنال به جای محکوم کردن قرآن سوزی، واکنش مسلمانان نسبت به این اقدام را محکوم کرد و گفت، مسلمانان افراط‌گرا، خشونت‌گرا و تروریسم هستند.

این رسانه تروریستی، تلاش کرده است تا موضوع قرآن سوزی که یک موضوع جهانی و مرتبط به حدود ۲ میلیارد مسلمان است را، صرفا به ایران و جمهوری اسلامی ربط دهد.

چرا اینترنشنال شبکه صهیونیستی است؟+ فیلم


اینترنشنال اما، زمانی که صحبت از مجوز برای سوزاندن تورات در میان بود و هنوز اقدامی صورت نگرفته بود، به مقابله با این موضوع پرداخت. این شبکه تروریستی، مجوز برای سوزاندن تورات را امری پیچیده و «فراتر از صرف آزادی بیان» دانست و در واکنش، بر قانون «منع دامن زدن به نفرت‌های دینی، قومی، گروهی و نژادپرستانه» اشاره کرد. کارشناس اینترنشنال حتی «اقدام پیشگیرانه» را برای جلوگیری از سوزاندن تورات، مطرح کرد!

او احتمال سوزاندن تورات را مخالف «امنیت ملی» سوئد دانست و خواهان مقابله با این قبیل اقدامات شد و با استناد به توییت یکی از مقامات سابق سوئد، سوزاندن کتب مقدس به نام آزادی بیان را اقدامی «نابخردانه و خام‌اندیشانه» دانست که پیامدهای امنیتی برای جامعه سوئد دارد و منجر به نفرت پراکنی می‌شود و امنیت ملی را خدشه دار می‌کند. اینترنشنال تجدید نظر در قوانین سوئد و جلوگیری از چنین اقداماتی را با توجه به اعتراض اسرائیل، به عنوان یک نکته مهم مطرح کرد.

شبکه صهیونیستی اینترنشنال، در برنامه‌ای دیگر بعد از آنکه فرد خواهان آتش زدن تورات این اقدام را انجام نداد، به تمجید از کار او پرداخت. اینترنشنال گفت که دو بحث جدا داریم؛ «یکی آزادی بیان» و دیگری «حقوق اقلیت‌ها و توهین و اقلیت ستیزی». این درحالی است که زمانی که فرد هتاک، قرآن را آتش زد، فقط بحث آزادی بیان مطرح بود نه حقوق اقلیت‌ها.

کارشناس اینترنشنال گفت: «آزادی بیان یعنی نوشتن و گفتن؛ نه عمل کردن.» یعنی آتش زدن تورات خلاف آزادی بیان است؛ چون یک عمل است ولی اگر کسی صرفا زبانی آن را نقد کرد، آنگاه آزادی بیان مطرح است. او تصریح کرد که «سوزاندن یک کتاب شامل آزادی بیان نمی‌شود چون یک عمل است.» جالب است که اینترنشنال می‌گوید،کاریکاتور کشیدن توسط شارلی ابدو، با اینکه یک عمل است، اما شامل آزادی بیان می‌شود!

اینترنشنال در واکنش به مجوز سوزاندن تورات اشاره کرد که اگر از نظر اخلاقی نگاه کنیم، هر کتابی را آتش بزنید، طرفداران آن کتاب ناراحت می‌شوند و حق هم دارند و عمل متقابل انجام می‌دهند و نفرت و خشونت اجتماعی ایجاد می‌شود. این اقدام غیراخلاقی است و هیچ ربطی به آزادی بیان ندارد و محکوم است. این درحالی است که این شبکه تروریستی، واکنش مسلمانان به قرآن سوزی را افراطی‌گیری و نادرست می‌دانست و قرآن سوزی را به عنوان آزادی بیان توصیف می‌کرد.


واکنش شبکه اینترنشنال نسبت به قرآن سوزی و صرف مجوز برای سوزاندن تورات، علاوه بر اثبات مجدد استانداردهای دوگانه در این رسانه، نشان دهنده ارتباط این شبکه تروریستی با رژیم صهیونیستی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 1
    سوئد اگر راست میگه مجوز انکار هولوکاست بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس