کد خبر 1511078
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

ثبت شرکت در ترکیه چطور به کسب و کارها کمک می‌کند؟

ثبت شرکت در یک کشور دیگر، به عنوان پلی برای ارتباط کسب و کارهای ایرانی با شرکت و کسب و کارهای جهانی مطرح بوده است. در این مقاله سعی داریم به این بپردازیم که این مسئله چقدر می‌تواند بر پیشرفت و توسعه شرکت شما تاثیرگذار باشد و راه کاری های مناسب برای انجام آن چیست.

ثبت شرکت، قدمی مطمئن برای جهانی شدن!

منظور از ثبت شرکت در این مقاله بالطبع ثبت و راه اندازی یک شرکت در یک کشور دیگر برای ارتباط بهتر با دیگر شرکت های بین المللی و ممکن ساختن انجام تبادلات مالی بی دغدغه با جهان است.

متاسفانه جهان بین الملل به دلیل تحریم های وضع شده علیه کشورمان، امکان هیچ نوع همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را ندارند. به همین دلیل شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی برای ارتباط با جهان و توسعه صادرات و واردات و انجام نقل و انتقالات مالی با مشکلی بزرگ روبرو هستند.

طبیعتا برای یک شرکت ایرانی نیز مانند تمامی شرکت های دیگر در سطح جهان، نیاز به ارتباط با بازار بین الملل بسیار حیاتی است. قطعی ترین راه برای یک کسب و کار و شرکت ایرانی برای فعالیت در بازار جهانی، حضور به عنوان یک شخصیت حقوقی غیر ایرانی است.

کدام کشور گزینه مناسب تری برای ثبت شرکت است؟

برای ثبت شرکت در یک کشور دیگر موارد متعدد و پر اهمیتی وجود دارند که باید به آن ها بپردازیم. یکی از موارد با اهمیتی که وجود دارد، مقدار پیچیدگی و هزینه بری ثبت یک شرکت در آن کشور است. همچنین مواردی مانند مالیات بر درآمد، هزینه اداره شرکت در آن کشور، امکان تبادلات مالی از طریق شرکت، نرخ بهره بانکی، شرایط مناسب نیروی کار و اعتبار آن کشور از موارد حائز اهمیت در انتخاب کشور مقصد ثبت شرکت است.

با توجه به موارد ذکر شده، ترکیه شرایطی مطلوب در جهت ثبت و راه اندازی شرکت برای کسب و کار های ایرانی تامین می‌کند. همچنین امکان افتتاح حساب بانکی بعد از ثبت شرکت و بدون نیاز به پاسپورت ترکیه و صرفا با پاسپورت ایران، ازشرایط مناسبی است که با همکاری سی آی پی پوینت میسر است.

هزینه اداره شرکت در ترکیه نیز نیز نسبت به دیگر کشور ها مناسب‌تر است و همچنین ترکیه به عنوان یکی از اعضای G20 از لحاظ اعتبار جهانی از جایگاه مناسبی برخوردار است و به همین دلیل شرکت شما می‌تواند از این طریق به خوبی با بازار جهانی ارتباط بگیرد.

ثبت شرکت در ترکیه چطور به کسب و کارها کمک می‌کند؟

چه مواردی ترکیه را به یک مقصد مناسب برای ثبت شرکت تبدیل کرده است؟

با توجه به موارد عنوان شده، متوجه شدیم که ترکیه با اختلاف، مناسب ترین کشور برای ثبت و راه اندازی شرکت و شروع فعالیت کاری بین المللی کار آفرینان و تجار ایرانی است. همان‌طور که می‌دانید، هزینه مالیات پرداختی در کشور های مختلف گوناگون است و ترکیه از این نظر در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

بالطبع شما پس از ثبت و راه اندازی یک شرکت در ترکیه باید به دولت ترکیه مالیاتی را بپردازید، باید بدانید که این موضوع به دلیل نرخ پایین مالیات در ترکیه نگران کننده نیست و این یکی از ویژگی هایی است که این کشور در اختیار ما قرار می‌دهد.

دو ویژگی مهم بعدی در مسئله ثبت یک شرکت در ترکیه، عدم نیاز به داشتن دفتر فیزیکی برای ثبت شرکت و عدم نیاز به استخدام کارمند از روز اول ثبت یک شرکت است. این دو مورد طبیعتا تاثیر بسیار زیادی بر هزینه تمام شده ثبت شرکت خواهند داشت.

ویژگی دیگر، امکان افتتاح حساب بانکی شرکتی است که به کمک مشاوران سی آی پی پوینت، این مورد به راحتی و پس از ثبت شرکت در ترکیه برای شما انجام می‌گردد. بنابراین در کنار ثبت شرکت در ترکیه، شما صاحب یک حساب بانکی بین المللی می‌شوید و می‌توانید تبادلات مالی شرکت خود را به انجام برسانید.

از چه طریقی می‌توانم ثبت شرکت در ترکیه را به انجام برسانم؟

در رابطه با ثبت یک شرکت در ترکیه باید به این موضوع توجه داشته باشید که ثبت کنندگان شرکت در ترکیه صرفا هزینه خدمات ثبتی مالی مشاور را به عنوان هزینه ثبت شرکت عنوان می‌کنند. طبق تجربه مجموعه سی آی پی پوینت در این زمینه، مراحل متعددی در زمینه ثبت و راه اندازی شرکت در ترکیه وجود دارد که بالطبع هزینه ثبت شرکت را افزایش می‌دهد که البته در همکاری با سی آی پی پوینت زمان مصرفی و سفر های لازم برای انجام این مورد کاهش می‌یابد که این خود صرفه جویی در هزینه محسوب می‌شود.

از این موارد می‌توان به هزینه افتتاح حساب بانکی، هزینه های مربوط به امور دفترخانه، هزینه مترجم همراه که باید در دفترخانه حضور داشته باشد، هزینه اوراق دولتی، هزینه افتتاح حساب شخصی برای مدیران و تعدادی از موارد دیگر اشاره کرد. تمامی این موارد جدا از هزینه اولیه ای است که مالی مشاور پرداخت می‌کنید.

متاسفانه افراد زیادی بوده‌اند که اقدام به ثبت شرکت کرده و بدون در نظر گرفتن موارد مورد نیاز و مسئله حساب بانکی شرکتی به مشکل خورده اند و در پایان کار یک شرکت ثبت شده در ترکیه با هزینه های ماهانه و بدون حساب بانکی بر روی دست آنها مانده است.

ثبت شرکت در ترکیه چطور به کسب و کارها کمک می‌کند؟

سی آی پی پوینت با دفاتر رسمی متعدد خود در ایران و ترکیه، پرسنل تمام وقت، کارشناسان مجرب و تجربه ثبت صدها شرکت تجاری، مسئولیت محدود و شرکت سهامی در حوزه های مختلف واردات، صادرات، خدمات، تولیدی و بازرگانی می‌تواند در این راه کنار شما باشد تا نهایتا با مناسب‌ترین هزینه و مطمئن‌ترین روش در کمترین زمان ثبت خود را انجام دهید.

سی آی پی پوینت سعی کرده تا در بسته های مختلف خدماتی، تمامی موانع موجود در راه ثبت شرکت در ترکیه را برطرف کند. با استفاده از خدمات شرکت Cippoint شما می‌‎توانید بدون اتلاف وقت و حداکثر حضور یک هفته ای در ترکیه و بدون دغدغه درباره انجام کاری های اداری و موارد مشابه، ثبت یک شرکت در ترکیه را انجام بدهید و فعالیت تجاری خودتان را آغاز کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس