کد خبر 1511833
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
اتفاق عجیب در پرسپولیس/ لیدر معروف در نقش معاون درویش

باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در آغاز فصل نقل و انتقالات با محمد محمدی قطع همکاری کرد و فردی را هم جانشین او نکرد.

به گزارش مشرق، برخلاف آنچه درویش در مصاحبه‌هایش اعلام کرد، محمدی نه به‌خاطر مشکلات شخصی استعفا داد و نه مذاکره‌ای بین او و مدیرعامل پرسپولیس برای ادامه همکاری انجام گرفت. اما جالب است بدانید که از زمان جدایی محمدی از پرسپولیس یکی از لیدرهای معروف نزدیک به این باشگاه کارهای مربوط به او را انجام می‌دهد. همان لیدری که به‌دنبال اسپانسر برای برگزاری اردوی خارجی از کشور پرسپولیس بود که درنهایت موفق به انجام این ماموریت سپرده‌شده از سوی مدیرعامل نشد تا اردوی سرخپوشان هم لغو شود.

این فرد در انتقال محمدرضا خالدآبادی از باشگاه هوادار به پرسپولیس هم تلاش‌هایی داشت که به‌نتیجه نرسید. درواقع یکی از عواملی که باعث شد باشگاه پرسپولیس در تابستان جاری برخلاف سال گذشته نتواند در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد، مسائل این‌چنینی بود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جاوید دلاور FR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    چرا یکی از سازمانهای امنیتی و نظارتی در امور باشگاه سپاهان اصفهان دخالت و رسیدگی نمی کند ایها الناس این ریخت وپاشها از کجا می آید حق حقوق کارگران زحمتکش فولاد مبارکه اصفهان را ساکت تاراج می کند و هیچ کس هم جرأت نگاه چپ به او را ندارد شاید هم بازیکنانی مثل آل کثیر و مغانلو ورضاهای اسدی وشکاری ورامین رضاییان وووووووو که خون و رگشان قرمز پرسپولیسی است حالا عاشق و مجنون ساکت جون شده آمد و مفتی مفتی رفتند سپاهان جای تأسف وتامل دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس