کد خبر 1512017
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

داشتن مو هایی سالم و پرپشت از مسائلی می باشد که تمامی افراد به آن اهمیت می دهند ، طاسی و کم مویی از مسائلی می باشد که تاثیر بسیار زیادی روی چهره افراد دارد و معمولا افرادی که دچار این مشکل هستند همیشه به دنبال راهکاری برای درمان می باشند ، مصرف مکمل های تقویتی ، پی آر پی ، مزوتراپی و .... از جمله مواردی می باشد که برای کنترل و درمان ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرند، اما هیچکدام از این موارد درمان قطعی نمی باشند و اگر دچار ریزش مو هایی می باشید که خط رویش شما عقب رفته و دچار طاسی شده اید ، بهترین روش درمانی برای شما کاشت مو می باشد .

 آشنایی با خدمات کلینیک کاشت مو نوین تهران

کاشت مو در کلینیک های مختلف و توسط پزشکان مختلف انجام می شو د، کلینیک نوین تهران نیز یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو می باشد که مجموعه ای از بهترین متخصصان و جراحان کاشت مو را گرد هم آورده تا بهترین خدمات را به مراجعه کننده های خود ارائه دهد.

کلینیک نوین تهران

کلینیک کاشت مو نوین تهران ، جزو بهترین کلینیک های غرب تهران می باشد که تمامی ویژگی های یک کلینیک برگزیده کاشت مو را دارا می باشد.

 آشنایی با خدمات کلینیک کاشت مو نوین تهران

تصاویر تمامی نمونه کار های کلینیک موجود می باشد و شما میتوانید با مراجعه به کلینیک تمامی نمونه کار ها را با یکدیگر بررسی کنید و سپس برای کاشت مو اقدام کنید.

همچنین کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو نوین تهران دارای مجوز و تاییدیه از وزارت بهداشت می باشد و این مسئله نشان دهنده این مورد می باشد این کلینیک تمامی استاندارد های وزارت بهداشت را دارا می باشد و تمامی پرسنل این کلینیک دارای مدرک در زمینه پوست و مو می باشند..

همچنین دارای بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی می باشد و به همین دلیل جدیدترین متد های عمل کاشت مو در این کلینیک انجام می شود.

کلینیک کاشت مو نوین تهران دارای بهترین و متخصص ترین پزشکان در زمینه کاشت مو می باشد که می توانید جدید ترین متد های کاشت مو را اجرا کنند، به همین جهت میتوان گفت که این کلینیک بهترین و متنوع ترین خدمات کاشت مو را در اختیار مراجعین خود قرار می دهد.

خدمات کلینیک نوین تهران

 آشنایی با خدمات کلینیک کاشت مو نوین تهران

  • کاشت مو : کاشت مو یکی از قطعی ترین روش های درمانی جهت کنترل و درمان ریزش مو می باشد، کاشت مو مناسب افرادی می باشد که دچار طاسی و ریزش مو با الگوی مردانه می باشند و خط رویش مو های آن ها به سمت عقب رفته است، در عمل کاشت مو از مو های پشتیسر فولیکول ها برداشت و به ناحیه مورد نظر کاشته می شود. کاشت مو روش های مختلفی دارد و انواع مختلفی دارد، میکرو ایمپلنت، پلاسما، استفاده از سلول های بنیادی، لیزر، روش ترکیبی، sut، fut، hrp، shift، pbs، ffb، tsut، micro fit ، super fue، نئوگرافت، میکروگرافت و .... برخی از روش های کاشت مو می باشند که در کلینیک کاشت مو نوین تهران زیر نظر بهترین متخصصین کاشت مو انجام می شود.
  • کاشت ابرو : یکی از بهترین و دائمی ترین روش های پر کردن و فرم دهی به ابرو ها انجام عمل کاشت ابرو می باشد که تفاوت بسیار زیادی با کاشت مو ندارد و معمولا نمونه ی دیگری از کاشت مو می باشد. کاشت ابرو یکی از طبیعی ترین روش های پر کردن ابرو ها می باشد که معمولا از نواحی اطراف سر و یا پشت سر مو ها برداشته می شود و به ابرو ها پیوند زده می شود. کاشت ابرو به نسبت کاشت مو از حساسیت بیشاری برخوردار می باشد و به همین دلیلباید برای کاشت ابرو های خود حتما به کلینیک های تخصصی و استاندارد مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را از عمل کاشت ابرو های خود بگیرید، کلینیکی که برای کاشت ابرو به آن مراجعه می کنید باید عمل کاشت ابرو را زیر نظر بهترین متخصصینانجام دهند که یک عمل موفق صورت گیرد.میتوان با اطمینان خاطر گفت که کلینیک نوین تهران یکی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران می باشد.
  • مزوتراپی مو : مزوتراپی یکی از روش های غیرتهاجمی برای کنترل و درمان ریزش مو می باشد که توسط تزریق مواد مورد نیاز به کف سر انجام می شود، مزوتراپی مو باعث رشد مجدد مو و تقویت فولیکول های مو بدون جراحی و درد و خونریزی می باشد. مزوتراپی مناسب افرادی می باشد که ریزش موی آن ها به دلیل بیماری های زمینه ای نمی باشد و اگر دلیل ریزش موی شما به دلیل برخی بیماری ها باشد، ابتدا باید این بیماری ها را درمان کنید، تا بتوانید ریزش موی خود را کنترل کنید. اما در کل میتوان گفت که مزوتراپی یکی از بهترین روش های کنترل ریزش مو می باشد و در کلینیک کاشت مو نوین تهران به بهترین نحو ممکن برای مراجعین انجام می شود.
  • کاشت ریش : کاشت ریش یکی دیگر از خدماتی می باشد در کلینیک کاشت موی نوین تهران به بهترین نحو برای مراجعین انجام می شود، برخی از افراد به دلایل مختلفی در قسمت ریش های خود کم پشتی احساس می کنند و ترجیح می دهند که این کم پشتی را پر کنند، عمل کاشت ریش دقیقا همانند عمل کاشت ابرو و کاشت مو انجام می شود، کلینیک نوین تهران یکی از بهترین کلینیک هایی می باشد که عمل کاشت ریش را در اختیار مراجعین خود قرار می دهد.
  • پی آر پی : پی آر پی مو یکی از روش های کنترل ریزش مو می باشد و محبوبیت بسیاری در بین برخی از افراد دارد، در واقع پی آر پی تزریق پلاسمای غنی از پلاکت به نواحی آسیب دیدهمو می باشد، پلاکت ها یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده خون به شمار می روند که تاثیربسیار زیادی در رشد سلولی در نواحی مختلف بدن به خصوص مو ها دارد، در روش درمانی پی آر پی پلاسما را از خون جدا می کنند و سپس آن را به حالت غنی در می آورند و از آن، پی آر پی را می سازند که برای درمان و کنترل ریزش مو فوق العاده کاربردی می باشد. پی آر پی یکی از خدمات کلینیک نوین تهران می باشد که در اختیار مراجعین این کلینیک قرار می گیرد.

چنانچه شما هم تمایل دارید از خدمات کلینیک نوین تهران ( با مدیریت آقای محسن رزمجو ) بهره مند شوید می توانید به صورت حضوری همه روزه از ساعت 9 الی 17 به آدرس تهران ، پونک ، اشرفی اصفهانی ، جنب درمانگاه پیامبر ، کوچه آزاده ، پلاک 4 ، طبقه اول ، واحد 3 مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های 02144891477 یا 09129274720 تماس بگیرید .

جهت خواندن مطالب و مقالات مرتبط با کاشت مو از سایت novintehranclinic.com دیدن نمایید .


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس