کد خبر 1512020
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

بهتر است پیش از خرید انواع روغن های صنعتی ابتدا مطالعاتی در مورد آن داشته باشید و یا با کارشناسان خبره مجموعه فیدار گستر اطلس پارس تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در مورد انواع روغن صنعتی با برند های مختلف مورد نیاز شما را معرفی نمایند.

روغن های صنعتی فیدار اویل از ترکیب انواع روغن های پایه و مواد افزودنی بدست می آیند و در نتیجه از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که این روغن ها کاربرد های گوناگونی اعم از انتقال حرارت و روانکاری در صنایع دارند.

در صنعت به دلیل کار گسترده ای که بلبرینگ ها و قطعات انجام می دهند وجود یک روغن برای محافظت از این قطعات صنعتی امری ضروری بوده و این وظیفه به عهده روغن های صنعتی می باشد که در زیر برخی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین روغن های صنعتی که امروزه بسیار از آنان استفاده می شود عبارتند از :

  • روغن دنده صنعتی
  • روغن محافظ
  • روغن دیزل ژنراتور
  • روغن انتقال حرارت
  • روغن چند منظوره ماشین آلات کشاورزی و یا سنگین
  • روغن صنایع نساجی
  • روغن کمپرسور
  • روغن توربین
  • روغن گردشی و هیدرولیک
  • روغن ترانسفورمر
  • روانکارهای عملیات ماشین کاری و یا برشکاری

پایه ی تولید این روغن صنعتی، گیاهی یا نفتی میباشد که در آغاز از روغن حیوانی و گیاهی ساخته میشدند اما به علت ماندگاری اندک آن و همچنین پیشرفت در صنعت از نفت استفاده شد که ماندگاری بیشتر و مناسبتری دارد و در آخر با گذر زمان و نیاز روز افزون مردم با فعل و افعال شیمیایی و افزودن مواد دیگر بر کیفیت روغن های صنعتی افزوده شد.

روغن صنعتی باعث ایجاد روانکاری و حرکت نرم میان قطعات شده و همین امر موجب طولاتی تر شدن عمر قطعات دستگاه میشود و از طرفی پایداری بالایی در برابر دما از خود نشان می دهد که همگی از جمله فواید مهم این روغن ها می باشد.

روغن صنعتی چیست

معرفی روغن هیدرولیک بهران

انواع مختلفی از روغن هیدرولیک بهران در درجه بندی های گوناگون با بالاترین استاندارد های جهانی همراه با کیفیتی مرغوب توسط شرکت نفت بهران در ایران تولید و عرضه می گردد. این دسته از روغن صنعتی بهران برای انواع سیستم های گردشی و هیدرولیکی عملکرد مناسبی خواهد داشت که با توجه به خاصیت هر یک از روغن ها می توانیم در دستگاه ها و تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار دهیم.

در واقع انواع روغن بهران هیدرولیک طوری ساخته می شود که به راحتی توانسته تجهیزات را با توجه به دما های متغیر ایمن سازد پس با استفاده از این روغن های کاربردی، دوام پذیری دستگاه ها در طول کار مستمر بیشتر خواهد شد.

میزان گرانروی بالا از دیگر ویژگی های مثبت آن ها بوده که به همراه مواد های افزودنی بسیار خاص تولید می شوند، تولیدات بهران نسبت به انواع روغن های مشابه خارجی خود از قیمت های کمتر و مطلوب تری برخوردار است.

انواع روغن هیدرولیک

همانطور که گفتیم روغن هیدرولیک بهران از انواع مختلفی تشکیل شده است که قیمت آن ها با توجه حجم و کاربردی که دارند متفاوت است، ما در زیر چند نمونه مهم از این روغن را برای آشنایی بیشتر معرفی کرده ایم.

  • نوع: HH این نوع در واقع از ابتدایی ترین نسل موجود در تولید روغن هیدرولیک می باشد که بدون استفاده از دیگر مواد افزودنی از روغن پایه معدنی تشکیل می شود.
  • نوع: HL به نوعی از انواع روغن های گردشی که از افزدودن مواد افزودنی ضد زنگ و نیز ضد اکسیداسیون تشکیل شده است.
  • نوع: HM نوع HM جز پر مصرف ترین انواع روغن های هیدرولیکی در حال حاضر بعد از تولید روغن HL بوده و آن به این دلیل است که علاوه بر داشتن مواد HL نیز دارای مواد افزودنی دیگری مثل مواد ضد ساییدگی می باشد.
  • نوع: HV اگر قصد بر این دارید روغنی را برای دستگاه هایی که با دما های بالا سر و کار دارند استفاده نمایید، می توانید از نوع HV روغن های هیدرولیکی استفاده نمایید چرا که در مقایسه با نوع HM از شاخص گرانروی بالا تری برخوردار است.
  • نوع: HG به نوعی از روغن های هیدرولیکی ماشین ابزار که به دلیل میزان بالای چسبندگی این دسته از روغن ها جهت کارایی بیشتر استفاده می کنیم.

باید بگوییم این محصولات دارای خاصیت ضد سایش، اکسیداسیون بالا، پایداری عالی در دما های بالا و پایین بوده که همین امر موجب محفاظت از دستگاه و کاهش هزینه ها در تعمیرات و نگهداری سیستم های هیدرولیکی و غیره شده است.

روغن صنعتی چیست

کاربرد روغن حرارتی

روغن های حرارتی طیف گسترده‌ای از مدل ها را دارند و هر کدام از آنها علاوه بر ویژگی های اصلی دارای خصوصیات منحصربفرد دیگری هم هستند که بر این اساس در دستگاه ها و ماشین آلات مختلف برای انتقال حرارت و یا روانکاری مورد استفاده قرار میگیرند.

روغن دنده صنعتی یکی از مهمترین روغن های صنعتی است که مهم ترین کاربرد آن کم کردن فشار موجود در جعبه دنده ماشین ها و دستگاه های همچون دستگاه فولاد و لاستیک میباشد، همچنین یکی دیگر از انواع روغن صنعتی روغن انتقال حرارت است که با توجه به اسم آن دارای ویژگی انتقال حرارت است که منجر به کاهش دمای دستگاه می شود.

ما از تمامی مدل های روغن در مجموعه فیدار اویل موجود کرده ایم تا با مراجعه به فروشگاه آنلاین ما تمامی محصولات مورد نیاز خود را به راحتی پیدا و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

شرکت فیداراویل با ارائه بهترین خدمات و بهترین کیفیت ها در زمینه روغن صنعتی و انواع گریس ها به دنبال کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد و با پشتیبانی کامل شما را همراهی میکند که میتوانید برای خرید انواع محصولات صنعتی از جمله روغن، گریس و ضد یخ با ما در ارتباط باشید.

خرید روغن صنعتی در شهر تهران

روغن حرارتی جز محصولاتی است که بسیاری از صنعتگران و به خریداری از آن اقدام می‌کنند چراکه روغن در صنعت کاربردهای بسیار زیادی دارد و برای خرید روغن صنعتی بهران یا دیگر برندها میبایست از طریق تماس با مجموعه فیدارگستر اطلس پارس اقدام به تهیه آن نمایید.

قیمت روغن صنعتی در سطح تهران بسیار استاندارد بوده که میتوانید انواع روغن صنعتی در برندهای ایرانی و خارجی اصل مانند شل، توتال، بهران و غیره را در سایت ما مشاهده و تهیه نمایید.

روغن صنعتی وب سایت فیداراویل دارای ویژگی های بسیاری است که باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه میشود، زیرا تاثیری که بر روی قطعات میگذارد موجب حرکت روان آنها شده تا قطعات کمتر دچار آسیب شوند، درنتیجه طول عمر تجهیزات ما بیشتر خواهد شد.

هنگام خرید روغن صنعتی باید این نکته را در نظر بگیریم که این محصول را از کدام شرکت خریداری نموده و به مدل و برند آن نیز توجه ویژه ای کنیم زیرا اگر این روغن ها استاندارد و یا کیفیت بالا و مناسبی نداشته باشند ضربه جبران ناپذیری به دستگاه ها، موتور ها و دیگر تجهیزات وارد میکنند.

از ویژگی های روغن صنعتی میتوانیم به مقاومت در برابر خوردگی و سایش، جلوگیری از اکسیداسیون و روانکاری بالا اشاره کنیم که البته ویژگی های هر نوع روغن صنعتی به خصوصیات ویژه ی آن بستگی دارد، انواع روغن حرارتی تولید شده توسط برند های معتبری چون بهران، شل، توتال و سایر برند های خارجی و ایرانی معتبر با ضمانت اصالت کالا در سایت فیدار اویل عرضه می گردد، برای شناخت بیشتر هر یک از آن ها می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

روغن صنعتی چیست


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس