کد خبر 1513670
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
پایان فرار یک ماهه قاتل در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتلی که برادرش را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده و از شهر اردبیل به تهران گریخته بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواخر تیر ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی از حضور یک قاتل فراری در تهران خبر دار شدند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، مرد جوانی در یکی از محله‌های اردبیل به دلیل اختلافات خانوادگی برادر خود را با سلاح کلاشینکف به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت به تهران گریخته است.

سردار ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه مرد جنایتکار را در غرب تهران شناسایی و سپس متهم را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

وی بیان داشت: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی به جرم قتل برادر خود با سلاح کلاشینکف به دلیل اختلافات خانوادگی در اردبیل اعتراف کرد.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرای اردبیل قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    تهران پر از دوربینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس