اسرائیل

سرزمین های اشغالی این روزها شاهد اختلافات داخلی صهیونیست بر سر اصلاحات قضائی است و رسانه های مخالف دولت، کاریکاتورهای کنایه آمیزی درباره وضعیت موجود منتشر می کنند.

سرویس جهان مشرق - رژیم صهیونیستی این روزها درگیر مشکلات و اختلافات داخلی است. مخالفان طرح اصلاحات قضائی تلاش خود را می کنند تا مانع تصویب کامل اصلاحات قضائی شوند. مشکلات فعلی رژیم صهیونیستی این روزها سوژه کاریکاتوریست های این رژیم شده است.

کاریکاتورهایی که این روزها در سررزمین‌های اشغالی منتشر می‌شود + عکس

در این تصویر، ‌رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نشان داده شده است که با گزارشی محرمان از وضعیت آمادگی ارتش اسرائیل به دنبال نتانیاهو است و نتانیاهو از خواندان آن گریزان است.

در ایامی که سرزمین های اشغالی شاهد درگیری و تظاهرات بر سر طرح اصلاحات قضائی بود، تعداد قابل توجهی از نیروها و افسران و نیروهای ذخیره ارتش اعلام کردند از خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی انصراف می دهند، مسئله ای که گفته کارشناسان صهیونیست، به انسجام ارتش اسرائیل صدمه زده است.

کاریکاتورهایی که این روزها در سررزمین‌های اشغالی منتشر می‌شود + عکس

در تصویر بالا که برگرفته از تصویر یک کتیبه تاریخی مربوط به سقوط حکومت یهودیان است، ماشین آب پاش پلیس رژیم صهیونیستی نشان داده شده است که در حال بردن شمعدان ۹ شاخه ای یهودیان است. ماشین آب پاش در این تصویر به نابودگر اسرائیل تشبیه شده است. در کتیبه اصلی که این تصویر از آن برگرفته شده است، سربازان رومی بعد از نابودی حکومت یهودیان، در حال غارت اموال یهودیان هستند.

این تصویر کنایه به این دارد که ماشین آب پاش پلیس رژیم صهیونیستی، همان کاری را می کند که سربازان روم با حکومت دوم یهودیان در فلسطین کردند. نابودی حکومت یهودیان و اموال غارت آنها.

در جریان سرکوب اعتراضات علیه اصلاحات قضائی دولت نتانیاهو، پلیس رژیم صهیونیستی استفاده گسترده ای از ماشین های آب پاش برای سرکوب تظاهرات کرد.

کاریکاتورهایی که این روزها در سررزمین‌های اشغالی منتشر می‌شود + عکس

در این تصویر دولت ائتلافی نتانیاهو به اتوبوس تشبیه شده است که در حال سقوط است و در بالای تصویر نوشته شده است: "موفقیت دولت ائتلافی". این تصویر، موفقیت دولت ائتلافی نتانیاهو در پیشبرد اصلاحات قضائی را، در واقع سقوط دولت و به تبع آن آسیب به اسرائیل عنوان کرده است.

مخالفان دولت نتانیاهو در رابطه با تبعات جدی طرح اصلاحات قضائی برای موجودیت مکررا هشدار می دهند.

کاریکاتورهایی که این روزها در سررزمین‌های اشغالی منتشر می‌شود + عکس

این تصویر، دو دستگی و اختلاف در میان رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که در حال، یک طرف می گوید: "فقط من تصمیم خواهم گرفت که چه چیزی معقول است" (دولت نتانیاهو) و طرف دیگر (مخالفان نتانیاهو) می گوید: "اما این امکان ندارد".

کارشناسان و مقامات ارشد رژیم صهیونیستی نسبت به گسست اجتماعی در سرزمین های اشغالی و دو دستگی در میان صهیونیست ها که می تواند باعث جنگ داخلی و نابودی اسرائیل شود، هشدار می دهند. اتفاقی که پیشتر در دو حکومت یهودی در تاریخ تکرار شده است.

کاریکاتورهایی که این روزها در سررزمین‌های اشغالی منتشر می‌شود + عکس

در تصویر بالا، قسمت سمت راست، تاریخ ۲۹ نوامبر ۱۹۴۷ را نشان میدهد که صهیونیست ها با نگرانی منتظر اعلام رای گیری بر سر تشکیل غیر قانونی رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطینیان هستند. قسمت سمت چپ، ۴ ژوئیه ۲۰۲۳ را نشان می دهد که صهیونیست ها با نگرانی منتظر نتیجه اعلام رای گیری درباره تصویب بخش اول اصلاحات قضائی هستند، چیزی که میتواند باعث نابودی اسرائیل شود.

تصویر بالا کنایه از این مسئله دارد که صهیونیست ها هفتاد شش سال پیش نگران تاسیس اسرائیل بودند و امروز، نگران نابودی آن.

کاریکاتورهایی که این روزها در سررزمین‌های اشغالی منتشر می‌شود + عکس

تصویر فوق به وضعیت امروز روابط میان دولت رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا اشاره دارد. نتانیاهو در مصاحبه خود به دروغ اعلام کرده است: "من و بایدن مکالمه عالی داشتیم" اما دماغ نتانیاهو به دلیل این اظهارات دروغ بلند شده و جو بایدن از شنیدن این سخنان تعجب کرده است.

از زمان روی کار آمدن دولت نتانیاهو و خصوصا تلاش وی برای تصویب طرح اصلاحات قضائی، روابط دولت بایدن و دولت رژیم صهیونیستی به شکل بی سابقه ای کاهش پیدا کرده است. دولت جوبایدن به دولت راستگرای نتانیاهو درباره عواقب تصویب اصلاحات قضائی هشدار داده است، اما بنیامین نتانیاهو، حاضر به عقب نشینی از تصویب این طرح نیست و در حال حاضر روابط میان بایدن و نتانیاهو چندان تعریفی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    8 16
    منظورتون چیه اخه اینا به حکم قضایی اعتراض دارن به ماچه به مشکلات ماچه ماکه ربطی به اینا نداریم
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      12 6
      هیچکدوم از اینا به آلبانی ربطی ندارد. چرا کامنت میذاری؟؟ وکیل گرفتی؟؟
    • کورش IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      11 3
      اتفاقا بیشتر مشکلات و تحریم ها و نا امنی های ما زیر سر ایناست.بعدش مدیران نالایق و آقازاده ها
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      1 5
      آخه اینا کور خودشون هستن بینای اروپاو آمریکا اسرائیل و عربستان
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      2 6
      عزیزم من نه البانی هستم نه تک نگاه بین هستم فکراینکه اینا ازدرون بپاشند خنده داره شهرهاشونو تواینترنت ببین چی ساختن امریکا هم زیریوغ این نئو فاشیسماس فکرحمله ایران به این رژیم هم خیاله چون ازهیروشیما ی 45داغونترمیشیم پس بهتره کاری نداشته باشیم ومخفیانه کمک به فلسطین کنیم نمیتونیم بادنیا بجنگیم زمون جنگ 8ساله هم امریکا مخفی به ایران میرسوند تااتیش جنگ سردنشه
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      2 0
      اونوقت انگلیس و آمریکا و اسرائیل کور خودشون و بینای دیگران نیستن؟! احیانا بی بی سی و اینترنشنال هم همینجوری محض خنده و سرگرمی حمایت مالی میکنن
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    6 10
    اینا یه اعتراضی دارند که مسالمت آمیزه و کسی توش کشته نشده و نتیجه هم در نهایت تصمیم گیری بهتر دولت برای مردمشونه در مورد اعتراضای فرانسه هم کم مکر مکر نکردین تو دو روز جمع شد
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      4 1
      اعتراض های فرانسه تو دو روز جمع شد؟؟!! بعد بهتون میگن غربگرا ناراحت میشید
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      2 1
      آره جیگر تو خودت را ناراحت نکن به زودی همه اینها حل میشه و تو بی ارباب میشی، افتاد👎
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      3 0
      در هر دو مورد در اشتباهی. از عقلی که خدا داده استفاده کن.
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      4 1
      آخه عزیزم اونا نه من و تو و ایران اینترنشنال داشتند نه اینستاگرام و یوتیوب ، نه سلبریتی های هنری ورزشی داشتند و نه حزب سیاسی غربزده، نه منافقین داشتند و نه کومله و دموکرات و نه اپوزوسیون خارج کشور و نه آمریکا و اروپا که اسلحه بفرستند براشون ، نه کشورهای عربی دور و بر و آذربایجان علیف و ترکیه اردوغان، بیش از ۵۰ کشور با هم برای این اغتشاشات تبانی کرده بودند با تمامی امکانات اطلاعاتی و لجستیکی و دنبالچه های داخلی هم آتش بیار معرکه بودند. اونوقت شما اغتشاشات ما را با اونجا مقایسه میکنید؟ این روزها اگر حال روز اپوزوسیون را ببینید به چه روزی افتادند درس عبرت خوبی است برای لگداندزان داخلی و خارجی
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    4 0
    ماحکومت اپارتایدنجس ضدبشروضدامنیت وجنایتکارصهیونیسم رانابودمیکنیم
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    3 2
    ربطی به من نداره ولی کاریکاتورهای حماس و حزب الله رو هم بزارید ببینیم چی ب چیه
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    5 0
    انشاالله رژیم نجس یهود ۲۵ سال آینده را نخواهد دید هر چند ۶ سال از ۲۵ سال آن گذشته ولی شواهد و قرائن نابودی این رژیم شیطانی نمودار شده
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      2 4
      قراین نشون دهنده نابودی ایرانه این همه باد و غبارو تعطیلی رو ببین بعد نظرت تغییر خواهد کرد
  • سیامک IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    خداوندگارا این قوم گناهکار از روی زمین محو بفرما ودنیارو از شر این ستمگران یهودی نجات بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس